۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۸۷۱
مسؤول پژوهشکده انقلاب اسلامی:

طلاب باید خطوط آینده بیداری اسلامی را ترسیم کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پژوهشکده انقلاب اسلامی بر الگو بودن انقلاب ما در بیداری اسلامی تاکید کرد و گفت: بر نخبگان جامعه و طلاب واجب است که از دستاورد‌های بیداری اسلامی حراست کنند و خطوط آینده آن را ترسیم کنند.
بيداري اسلامي/1


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی امیدی، مسؤول پژوهشکده انقلاب اسلامی و دبیر چهاردهمین جشنواره شیخ طوسی صبح امروز در دومین نشست خبری این جشنواره گفت: بخش ویژه‌ای در این جشنواره با عنوان بیداری اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اهمیت بیداری اسلامی و علت ایجاد چنین بخشی در این جشنواره اظهار داشت: بر نخبگان مردمی، طلاب و دانشجویان واجب است که از دستاورد‌های عظیم بیداری اسلامی حمایت و حراست کنند و خطوط آینده آن را ترسیم کنند.

مسوول پژوهشکده انقلاب اسلامی با تاکید بر الگو بودن انقلاب ما در بیداری اسلامی گفت: این انقلاب ها قطعا اسلامی است چراکه اهداف و شعارها اسلامی است و موید این مطلب انتخابات مصر و تونس است که اسلام گرا ها در آن اکثریت آراء را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام امیدی بیداری اسلامی را دارای دو وجه سلبی و ایجابی توصیف کرد و افزود: مسلمانان در این جنبش ها اشغالگری، استبداد، انحرافات، ظلم و بی عدالتی را نفی و با آنها مبارزه می کنند و همچنین به دنبال استقرار اسلام ناب محمدی (ص) در جوامع اسلامی هستند؛ آنها خواستار توسعه و عدالت در قالب نظام مردم سالاری اسلامی هستند.

وی با تاکید براینکه گفتمان ماتریالیستی در جهان اسلام هیچ جایگاهی ندارد تصریح کرد: مسلمانان امروز به تحقیق دریافتند که نظام اسلامی تنها راه نجات و سعادت آنهاست./928/پ203/ع

ارسال نظرات