۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۲۰۷۷

برگزاری کارگاه مقاله نویسی حوزوی در حوزه علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: کارگاه آشنایی با ساختار مقاله نویسی حوزوی ویژه معاونان و مدیران مدارس علمیه سراسر استان در ارومیه برگزار می شود.
برگزاری کارگاه مقاله نویسی حوزوی در حوزه علمیه آذربایجان غربی
حجت الاسلام علیرضا عبدی فام، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی، ‌در گفت و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر اظهار داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با اصول و ساختار مقاله نویسی، پژوهش و تحقیق در متون و علوم حوزوی با هدف ایجاد تحول عمیق کمی و کیفی در مقالات ارائه شده در حوزه های علمیه در ارومیه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور معاونان و مدیران مدارس علمیه سراسر استان دهه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

این مسؤول همچنین در ادامه به اجرای دوره آموزشی ویژه معاونان آموزشی و استادان حوزه های علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره نیز با هدف ارتقای سطح پژوهش و همچنین نهادینه کردن روش های تدریس تحقیق و پژوهش محور اجرا می شود.

وی افزود: در راستای بهره گیری از دانش و تخصص استاد مجرب، تدریس در این دوره آموزشی را اساتید خارج از استان آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.

حجت الاسلام عبدی فام تصریح کرد: در راستای گسترش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی حوزه علمیه استان، اتاق‌های پژوهش در همه مدارس علمیه استان شامل امکاناتی چون دستگاه‌های رایانه، نرم‌افزارهای پژوهشی و تحقیقی، اینترنت و همچنین کتاب را‌ه‌اندازی شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص سامان بخشی به فعالیت‌های پژوهشی در بین طلاب، معاون پژوهشی مدارس یادآور شد: تاکنون دو دوره دانش افزایی با موضوعات تدریس پژوهش و تحقیق محور برای معاونان پژوهشی و اساتید مدارس علمیه استان برگزار شده است./936/پ202/س
ارسال نظرات