۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۲۲۹۳
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی:

اعتقاد قلبی مردم مهم ترین عامل تحقق انقلاب اسلامی ایران بود

خبرگزاری رسا- حجت الاسلام حاج علی اکبری، ایمان راسخ و اعتقاد قلبی مردم به اسلام را مهم ترین عامل انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: شهدا جان خود که عزیزترین دارایی هر انسان است را تقدیم به اسلام کرده و با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده اند.
حجت الاسلام محمد جواد حاج علي اکبري، نماينده ولي فقيه در اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شب گذشته در مراسم یادواره 700 شهید دانش آموز دزفول که در این شهرستان برگزار شد، با بیان این که شهدای دانش آموز در بهترین دوران زندگی خود راهنمای راه حقیقت و آزادگی شدند، افزود: نوجوانان زلال مکتب تشیع با جثه های کوچک و اندیشه های بلند خویش، پرچمدار و منادی راهی شدند که امروز ضمیرهای پاک انسانی را شیفته خویش کرده است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطرنشان کرد: شهادت بهترین هدیه الهی است که خداوند برای خالص ترین بندگان خود قرار داده است.

وی با بیان این که شهید، معلم بزرگ بشریت برای همیشه تاریخ است، ابراز داشت: شاید درک چنین انسان هایی که در آن محیط پرورش یافته اند کمی سخت باشد اما این شهدا الگوهای قابل دسترسی برای نسل سوم هستند.

عظمت انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب ها بی نظیر است

حجت الاسلام علی اکبری با اشاره به عظمت بی نظیر انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب ها افزود: ملت مسلمان ایران اسلامی همواره و در همه صحنه ها در برابر امتحانات الهی سربلند بیرون آمده اند.

وی ایمان راسخ و اعتقاد قلبی مردم به اسلام را مهم ترین عامل انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: شهدا جان خود که عزیزترین دارایی هر انسان است را تقدیم به اسلام کرده و با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده اند.

وی وجود شهدا و 700 شهید دانش آموز دزفول را نشانه پایبندی و تعهد مردم این شهرستان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اکنون همه مردم باید با پیروی از سیره شهدا در حفظ این دستاورد بزرگ کوشا باشند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری شکست مستکبران منطقه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را نزدیک دانست و افزود: انشاءالله به زودی شاهد تحقق وعده الهی که همان نابودی ظلم و کفر است، خواهیم بود.

در ادامه این مراسم برنامه هایی از قبیل پخش کلیپ مستند از سخنان شهدای دانش آموز و قرائت سرودی در وصف رشادت های شهدا از سوی گروه سرود دبستان دهخدای دزفول به اجرا درآمد./9464/پ203/س
ارسال نظرات