۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۲۳۹۳
در خطبه های نماز جمعه استان خوزستان مطرح شد؛

اخلاق سیاسی امام خمینی برخواسته از قرآن کریم است

خبرگزاری رسا ـ در خطبه های نماز جمعه شهرستان های خوزستان، به وحدت و همدلی مسلمانان و حضور حد اکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید شد.
ائمه جمعه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خطبه های نماز جمعه شهرستان های خوزستان، به وحدت و همدلی مسلمانان و حضور حد اکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید شد.

انقلاب اسلامی الگویی برای سایر انقلاب ها است

حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک، در خطبه های این هفته تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما امروز به عنوان یک الگو برای سایر ممالک اسلامی مطرح است و می بینیم که با پیروی از انقلاب، کشورهای مختلف به مبارزه با ستمگران برخواسته و خواهان عدالت خواهی و تشکیل حکومت اسلامی هستند. 

وی اظهارداشت: اخلاق سیاسی و بینش امام خمینی (ره) به عنوان معمار انقلاب اسلامی برخواسته از پیام های قرآن و عترت طاهرین (ع) است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به راه امام رهبری کلید پیروزی خاطر نشان کرد: راه امام و رهبری عزیز انقلاب که کلید پیروزی های پی در پی می باشد مساله برادری، وحدت و حفظ آرامش در کشور است و باید تلاش کرد این مهم را به عنوان محور رفتارها در امر انتخابات پیاده کنیم.

مسلمانان باید با تقویت وحدت و همدلی زمینه ساز عزت و سربلندی اسلام باشند

حجت الاسلام سید محمد امام امام جمعه شوش در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به کشور و ملت ایران عزت و افتخار داد و موجب سرافرازی کشورمان در عرصه های مختلف جهانی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: مسلمانان باید با تقویت وحدت و همدلی زمینه ساز عزت و سربلندی اسلام باشند و با دشمنان اسلام و مسلمانان مبارزه کنند.

خطیب جمعه شوش در خصوص نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح همزمان با حضور گسترده در صحنه مانند اصل اتحاد, نقشه های دشمن را بی اثر می کند.

دشمنان در جای جای دنیا در مقابل مسلمانان فتنه گری می کنند

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) دزفول ابرازداشت: انتخابات آتی بسیار مهم , حساس و سرنوشت ساز است از این رو دشمن در عرصه های مختلف در تلاش برای فتنه گری و توطئه است. 

وی با اشاره به تداوم توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن با تمام توانش در مقابل کشورمان ایستاده و با سنگ انداختن در مسایل اقتصادی سعی بر اعمال فشار دارد ولی باید بداند مردم کشورمان در مقابل تمام این فشارها خواهد ایستاد و با اتحاد و انسجام مقاومت خواهد کرد.

امام جمعه دزفول با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: کشورهای غربی از حرکت و بیداری اسلامی کشورهای منطقه به هراس افتاده اند و تحریم ها را زیاد کرده اند آنها بیکار نمی نشیند و در جای جای دنیا در مقابل مسلمانان فتنه گری می کنند. 

وی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت که امام خمینی (ره) با ورود به کشور رژیم دو هزار و 500 ساله طاغوت را که مهمترین حامی رژیم صهیونیستی و حافظ منابع آمریکا در منطقه بود را سرنگون کرد.

امام جمعه دزفول به 13 بهمن ماه سالروز وفات آیت الله سید مجدالدین قاضی اولین امام جمعه دزفول نیز اشاره کرد واظهارداشت:آیت الله قاضی توانست با شجاعت و تدبیر رهبری نهضت انقلاب در دزفول را به عهده گیرد./9458/پ202/ص
ارسال نظرات