۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۹۹۲
عضو جامعه مدرسین:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دهنده وفاداری آنان به آرمان های نظام است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور پرشور و باشکوه مردم را نشان دهنده وفاداری فوق العاده آنان به نظام و آرمان های امام و رهبری دانست.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت و گو با خبرنگاران، حضور مردم در صحنه را نشان دهنده وفاداری فوق العاده آنان به نظام و آرمان های والای آن دانست.

وی با قدردانی از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن گفت: هرساله مردم با شکوه و عظمت بیشتری در راهپیمایی این روز شرکت می کنند و این حضور پرشور امسال کاملا ملموس است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: در راهپیمایی امروز همه اقشار مختلف جامعه اعم از زن و مردم و پیر و جوان و خردسال به صحنه آمده اند و این بدین معنا است که پیام انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شده است و آنها در صحنه هستند.

این استاد حوزه علمیه قم حضور مردم را ضامن بقا و عزت نظام اسلامی دانست و با بیان اینکه این پشتوانه همچنان باقی است، حضور پرشور مردم در صحنه را دارای پیام های بسیاری دانست و گفت: این نشان می دهد که مردم ما همه در صحنه هستند و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و مردم در راهپیمایی ها این مساله را به خوبی نشان می دهند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات