۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۰۰۸
رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

پیروزی سوریه به معنای شکست و ناکامی آمریکا خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، دخالت جویی غرب در سوریه را بر خلاف منافع همه اعراب و مسلمانان و در راستای منافع آمریکایی ـ صهیونیستی ارزیابی کرد و پیروزی سوریه را به معنای شکست آمریکا دانست.
سيد ابراهيم امين السيد
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، روز گذشته مراسمی به مناسبت فرخنده ایام میلاد خجسته پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت اسلامی، تاکید کرد: رخدادها و تحولات کنونی در منطقه، فتنه های گسترده و تلاشی برای گمراه سازی و تغییر اولویت هاست و موجب شده است که مساله آزادسازی فلسطین و بیت المقدس به نفع برخی از مسایل سیاسی به حاشیه رانده شود.

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، دخالت جویی آمریکایی ـ اروپایی در سوریه را بر خلاف منافع همه اعراب و مسلمانان و در راستای منافع آمریکایی ـ صهیونیستی ارزیابی کرد و بر ضرورت پیروز شدن ملت سوریه در این مبارزه تاکید کرد و گفت: پیروزی سوریه به معنای شکست و ناکامی آمریکا خواهد بود.

حجت الاسلام امین السید برخی از گروه های لبنانی را به ارائه توضیحات لازم پیرامون برخی مذاکراتی که میان آنها و آمریکایی ها برقرار است، فراخواند و از مسلمانان خواست تا با حفظ وحدت و همبستگی، اجازه ندهند دشمنان به فتنه انگیزی و اختلاف آفرینی میان آنها بپردازند و تاکید کرد: نقاط اشتراک مسلمانان بسیار بیشتر از نقاط اندک اختلاف آنهاست.

گفتنی است که این مراسم جشن به مناسبت میلاد خجسته پیامبر گرامی اسلام(ص) در سالن فانتزی ورلد در حومه جنوبی بیروت موسوم به ضاحیه از سوی حزب الله لبنان و با حضور شخصیت های برجسته مذهبی، سیاسی و اجتماعی از اهل سنت و شیعیان لبنان برگزار شد./981/ب902/گ
ارسال نظرات