۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۱۵۵
با حضور مراجع تقلید و علما؛

مراسم اولین سالگرد انقلاب بحرین در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اولین سالگرد انقلاب ملت بحرین با حضور مراجع تقلید، علما، طلاب علوم دینی و عموم مردم در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
مراسم اولين سالگرد انقلاب بحرين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد انقلاب ملت بحرین، ساعاتی پیش با حضور مراجع تقلید، علما، استادان حوزه علمیه، روحانیون، طلاب علوم دینی ایرانی و خارجی و قشرهای مختلف مردم با عنوان «یک سال مقاومت در مظلومیت مطلق» در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حضرات آیات نوری همدانی و شبیری زنجانی و همچنین آیات رضا استادی، سید محمد جواد علوی بروجردی و سید محمد علوی گرگانی و حجح الاسلام و المسلمین قربانعلی دری نجف آبادی، سعیدی ، هادی تهرانی، محمد حسن اختری و جواد فاضل لنکرانی در این مراسم که از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و پس از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، حضور یافتند.

سید مهدی سلحشور از مداحان برجسته قم در ابتدای این مراسم به مصیب سرایی و نوحه خوانی پرداخت و سپس حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) نیز سخنرانی کرد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مظلومیت ملت بحرین و سرسپردگی آل سعود و آل خلیفه سخن گفت و در پایان نیز حجت الاسلام شیخ رمضان میرزا از طلاب بحرینی ساکن قم سخنرانی کرد.

این مراسم به صورت مستقیم از شبکه های ماهواره ای الکوثر و الثقلین پخش شد و شبکه استانی قم، العالم، سحر و برخی خبرگزاری های داخلی و خارجی این مراسم را پوشش دادند./980/ب913/گ
ارسال نظرات