۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۳۷۱
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

خیزش‌های مردمی نتیجه اراده ملت های مسلمان است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: سرنوشت دیکتاتورهای سرنگون شده نشان داد که هرگاه ملت های مسلمان اراده کنند، مستکبران قدرتی در برابر عزم عمومی امت اسلام ندارند.
 آيت الله محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری روز گذشته در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان انتصاب  حجت الاسلام والمسمین علی خاتمی به امامت جمعه زنجان در ایام دهه فجر و میلاد پیامبر اکرم(ص) را به فال نیک گرفت و خواستار همکاری عموم مردم و مسؤولان با امام جمعه جدید زنجان شد.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران برکات و دستاوردهای بزرگ و متعددی داشته است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی الهام گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی ایران بوده است، امروز شاهد تغییر نقشه سیاسی منطقه به برکت آرمان های اسلامی انقلاب ملت ایران در سال 57 هستیم.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان این که امروز شاهد ایرانی، اسلامی، مستقل، آزاد و پیشرفته در تمامی عرصه ها هستیم، گفت: قبل از انقلاب وابسته به قدرت های استعمارگر خارجی بودیم، اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می‌کرد، نتایج وحشتناکی به وجود می‌آمد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با تشریح جنایات و بی لیاقتی های رژیم پهلوی در دوران قبل از انقلاب، تصریح کرد: وابستگی به قدرت ارتش و ساواک، بدون در نظر گرفتن نقش اصلی و محوری مردم تمام عناصر قدرت رژیم پهلوی را به هم ریخت، که در نهایت همین مردم رژیم سفاک ستمشاهی را به زیر کشیدند.

وی بیعت همافران ارتش با امام راحل را نشان از اوج تاثیرگذاری امام راحل بر قلوب ملت دانست و افزود: اگر امروز شاهد نفوذ و صدور آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در منطقه و دورترین نقاط جهان هستیم، همه نشان از تاثیر فراملی رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی خیزش‌های مردمی را نتیجه اراده ملت های مسلمان دانست و اظهار داشت: چه کسی فکر می کرد مبارک که در واقع فرعون عصر بود، امروز در یک قفس برای محاکمه حاضر شود، جنایتکاری با همکاری رژیم اسرائیل یک و نیم میلیون فلسطینی را در یک محوطه زندانی کرده بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: سرنوشت بن علی در تونس، قذافی در لیبی و دیکتاتور یمن نشان داد که هرگاه ملت های مسلمان اراده کنند، مستکبران قدرتی در برابر عزم عمومی امت اسلام ندارند، امید است دیکتاتور کشور بحرین نیز چنین سرنوشتی داشته و با جنایتکاران دیگر به زباله دان تاریخ فرستاده شود.

وی در پایان با بیان اینکه جنبش وال استریت در هشتاد شهر آمریکا گسترش یافته است، افزود: معترضان با در دست داشتن تصاویر دانشمندان شهید هسته ای ایران خواستار برکناری نظام سرمایه داری هستند، امروز فطرت پاک بشریت بیدار شده و به دنبال حقایق هستی و آفرینش است.

گفتنی است، در ادامه این آئین عبادی و سیاسی حجت الاسلام والمسمین علی خاتمی به عنوان امام جمعه جدید زنجان معرفی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات