۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۶۹۶
فرمانده سپاه شهدا:

شاخص های ارائه شده از سوی رهبری مسیر انتخاب اصلح را هموار کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت ایران با در نظر داشتن ویژگی های مد نظر مقام معظم رهبری نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب خواهند کرد.
شاخص های ارائه شده از سوی رهبری مسیر انتخاب اصلح را هموار کرده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محمد یوسف شاکری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه شهدای استان افزود: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای از افتخارات و حماسه سازی های ایران اسلامی است که اندیشمندان و تاریخ نگاران مثنوی های بزرگی برای آن خواهند نوشت.

شاکری با تاکید بر حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس و یاد و خاطره جانبازی های دلاور مردان جبهه های حق علیه باطل گفت: برگزاری این یادواره ها بیانگر عشق و ارادت اقشار مردم و مسؤولان بر پاسداشت یاد شهدایی است که برای سرافرازی ملت ایران جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی اظهار کرد: آثار معنوی شهدا در جامعه ایران راهنمای و الگویی برای حرکت های آگاهانه و منطق در تمامی ابعاد جامعه اسلامی است.

مسیر حرکت تاریخ در جهت اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی است

وی با عنوان اینکه مسیر حرکت تاریخ در جهت اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شکست قطعی دشمنان و به هم ریختن تمام نقشه های آنان را به همراه خواهد داشت.

شاکری با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در صحنه های انقلاب گفت: مردم ایران در 12 اسفند با خلق حماسه ای دیگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را جهانیان نشان خواهند داد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: ملت ایران با اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب و با بصیرت و آگاهی ضمن حضور پرشور در پای صندوق های رأی نمایندگانی با ویژگی های مورد نظر رهبر معظم انقلاب را انتخاب و به مجلس خواهند فرستاد.

در ادامه مراسم از تندیس شهدای آماد و پشتیبانی سپاه شهدای آذربایجان غربی رونمایی شد.

نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه شهدا آذربایجان غربی امروز با حضور مسوولان آماد و پشتیبانی کشور و آدربایجان غربی و خانواده های معظم شهدا در تالار امام علی (ع) ارومیه برگزار شد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و لبیک گویی به فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر زنده نگهداشتن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه از اهداف این یادواره بود که امروز همزمان با 26 استان کشور در ارومیه برگزار شد.

گفتنی است، تاکنون در کمیته هماهنگی جشنواره 104 شهید آماد و پشتیبانی در استان شناسایی شده است./936/202/س
ارسال نظرات