۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۱۵۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

12 اسفند نماد تجلی حضور آگاهانه ملت ایران در تثبیت آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین، 12 اسفند را نماد تجلی حضور آگاهانه ملت ایران در تثبیت آرمان ها و ارزش های انقلاب دانست و گفت: حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس دشمنان را متعجب خواهد کرد.
نماينده ولي فقيه در قزوين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان انجمن های اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با اشاره به این که ملت ایران بار دیگر در آستانه یک آزمون بزرگ دیگری قرار دارند، گفت: این ملت همیشه در صحنه در بیش از سه دهه اخیر همواره در همه آزمون های پس از انقلاب سربلند بیرون آمدند.

وی، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات را سبب استحکام، تثبیت و افزایش قدرت نظام اسلامی دانست و افزود: مردم باید این روشن بینی و آگاهی را داشته باشند که با حضور خود در انتخابات، بار دیگر خط قرمزی بر جریان فتنه خواهند کشید.

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک شرایط آرمانی در دنیا و منطقه قرار دارند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشورهای دنیا چشم به انقلاب دوخته اند باید مجلسی تشکیل شود که بتواند جامعه را رشد دهد و نقش هدایت گر ایران اسلامی در انقلاب های دنیا را تقویت کند.

آیت الله باریک بین همچنین بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها تأکید کرد و از آنها خواست تا با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از بکارگیری روش های تبلیغاتی که هیچ سنخیتی با آرمان های انقلاب ندارند، ضمن گرم نگه داشتن تنور انتخابات، مردم را برای حضوری پرشور در این عرصه دلگرم کنند.

امام جمعه قزوین با بیان این که انتخابات با حاکمیت و مشروعیت نظام رابطه مستقیم دارد، گفت: انتخابات فرصتی استثنایی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سلامت انتخابات یکی از ارکان انتخابات به شمار می آید، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را به کار گرفته اند تا انتخابات در کشور را فرمایشی جلوه دهند که این مسأله رسالت مجریان برگزاری انتخابات را سنگین تر می کند.

وی در ادامه بر انتخاب نماینده اصلح از سوی مردم در این انتخابات تاکید و خاطر نشان کرد: برای این که مجلسی قوی و کارآمد داشته باشیم باید افرادی به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شوند که ولایتمدار و وفادار به نظام بوده و متخصص باشند.

آیت الله باریک بین، حضور گسترده مردم در انتخابات را سبب تقویت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی دانست و تصریح کرد: این انتخابات از حساسیت بالایی برای کشور برخوردار است و هر گاه ملت ولایت مدار ما با حضوری قاطع وارد میدان شدند دشمنان نظام از مواضع خود عقب نشینی کردند.

امام جمعه قزوین همچنین به نقش دانشجویان در در تاریخ انقلاب اشاره کرد و با بیان این که حضور دانشجویان در عرصه های مختلف این انقلاب همواره تعیین کننده و حداکثری بوده است، گفت: این قشر تأثیر گذار جامعه این بار نیز با حضور گسترده خود مانع از تحقق اهداف دشمنان خواهند شد./950/پ202/س

ارسال نظرات