۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۴۴۰۲
امام جمعه موقت زنجان:

حضور در انتخابات تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زنجان گفت: حضور آگاهانه و وحدت‌بخش در انتخابات تجدید بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت است.
حجت‌الاسلام سجاد موسويون، امام جمعه موقت زنجان


حجت‌الاسلام سجاد موسویون، امام جمعه موقت زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با تاکید بر حضور تمام آحاد جامعه در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: انتخابات گامی مهم در عرصه رشد و پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حماسی و بابصیرت مردم در انتخابات ادامه داد: پیام اصلی حضور آحاد جامعه در انتخابات، وفاداری به نظام اسلامی و ولایت است، دشمنان نیز خود واقف به این حقیقت هستند، چراکه همواره پس از مشارکت گسترده مردم ایران در صحنه های سیاسی از مواضع خود عقب نشینی کرده اند.

امام جمعه موقت زنجان حضور آگاهانه و وحدت‌بخش در انتخابات را تجدید بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت دانست و تصریح کرد: شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی برای همگان محسوب می شود، چراکه مردم سالاری دینی در نظام اسلامی با حضور و مشارکت عموم معنای خود را خواهد یافت.

حجت الاسلام موسویون خروجی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را وحدت و ارتقای اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: ملت ایران امروز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با بینش و بصیرت سیاسی خاصی که از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری کسب کرده اند، در صحنه حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه فردا با حضور مردم پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد، افزود: حضور گسترده در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام در برابر دشمنان می شود، تجربه گذشته نشان داده که هرگاه ملت آگاهانه به عنوان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بودند، مواضع کشور در مجامع بین المللی از موضع اقتدار و عزت بوده است.

امام جمعه موقت زنجان انتخابات نهمین دوره مجلس را خلق حماسه ای دیگر با برنامه ریزی دقیق ملت و مسؤولان دانست و افزود: 12 اسفند و صحنه های باشکوه ایرانی پاسخی به تمامی تحریم ها، تهدیدها و ترورهای ضدبشری نظام سلطه خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسویون در پایان با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه در برابر تحریم های دشمنان کوتاه نیامده است، افزود: مردم ایران 33 سال است که مستقل و آزادانه در انتخابات مختلف شرکت و در برابر کارشکنی های دشمنان ایستادگی کرده است./935/ت303/ع

ارسال نظرات