۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۴۵۸
حجت الاسلام و المسلمین حسنی:

حضور پرشور مردم در انتخابات تایید نظام و حاکمیت دینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده پایبندی ملت به نظام و حاکمیت دینی است.
حجت الاسلام و المسلمين حسني امام جمعه اروميه
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افرود: همانطور که انتظار می رفت مردم استان همپای دیگر هم وطنان با شور و اشتیاق در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

وی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه ای برای حضور در انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: زنان و مردان ایرانی از اقلیت های مختلف همانطور که در 22 بهمن حماسه ای به ماندگار آفریدند امروز نیز با حضور خود جهانیان را بهت زده می کنند.

امام جمعه ارومیه، شرکت در انتخابات را مهر تایید ملت بر نظام، حکومت، رهبری خواند و تاکید کرد: حضور مردم در صفوف فشرده و طولانی برسربلندی و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می افزاید.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی تاکید کرد: رای هر ایرانی به منزله تیری به سوی دشمنان است که چشم فتنه استکبار جهانی را کور کرده و موجب تقویت هر چه بیشتر پایه های نظام اسلامی و امیدواری ملت های مسلمان در مبازره با حکام ظلم و جور خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور در ساعات اولیه انتخابات قابل قبول است، گفت: پیش بینی می شود در شهرهای بزرگ و به ویژه ارومیه به علت تراکم و ازدحام حضور ساعات رای گیری تمدید شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به بازدیدشان از چندین شعبه اخذ رای تصریح کرد: شرکت مردم از اقوام، ادیان و مذاهب مختلف در انتخابات و حضور آنها در کنار هم و در صفوف فشرده نشان از اتحاد و همبستگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی با بیان اینکه آذربایجان غربی نماد زندگی مسالمت آمیز اقوام ، ادیان و مذاهب است، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان غربی از هر قوم، دین و مذهب همیشه در صحنه های حساس با اتحاد و یکدلی حاضر شده اند که راهپیمایی 22 بهمن امسال گواهی بر این مدعاست.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان غربی به رغم تفرقه افکنی های دشمنان همیشه همسو با آرمانهای نظام و انقلاب در صحنه بوده اند./936/ت302/ص
ارسال نظرات