۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۴۷۶

برگزاری مسابقه عکس و فیلم حماسه حضور در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، از برگزاری مسابقه عکس و فیلم حماسه حضور ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.
برگزاری مسابقه عکس و فیلم حماسه حضور در آذربایجان غربی
حجت الاسلام محمدباقر کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: مسابقه عکس و فیلم حماسه حضور ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان با هدف ثبت مستند جلوه های حضور اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی در این حماسه ملی در ارومیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو گروه فیلم سازان و عکاسان حرفه ای و آماتور با دو زیر مجموعه عکاسان خبری اصحاب رسانه و مطبوعات و عکاسان آزاد برگزار می شود، تصریح کرد: در بخش فیلم نیز شرکت کلیه سازمانهای دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی شرکت کنند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه 3 نفر از عکاسان برجسته استانی داوری گروه عکس این مسابقه را برعهده خواهند داشت، گفت: داوری این مسابقه را در بخش عکس آقایان اسفندیار اصغرخانی، احسان مهدیان، جواد عسگر اوغلی و در بخش فیلم بیژن رحمتی، احد عبادی، رضا امن زاده برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مهلت ارسال آثار را تا 28 اسفندماه سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را به اداره امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، واقع در بلوار ارشاد روبروی بیمارستان امام خمینی (ره)،حوزه هنری استان، واقع در خیابان شهید امینی، جنب ساختمان استانداری ( سینما فرهنگ سابق) ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه در شهرستانها می توانند آثار خود را به واحدهای هنری، ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی ارائه کنند.

حجت الاسلام کریمی یاد آور شد: از دوازده اثر منتخب هئیت داوران در 12 فروردین سال 91 همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران با اهدای جوایز نقدی به میزان دو میلیون ریال تجلیل می شود./936/ت302/ص
ارسال نظرات