۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۵۰۷
آیت الله باریک بین:

حضور ملت ایران در انتخابات لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله باریک بین با تأکید بر این که حضور امروز ملت ایران پای صندوق های رأی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است، ادامه داد: این حضور گسترده به معنای حمایت همه جانبه از نظام اسلامی و ولایت فقیه است.
نماينده ولي فقيه در قزوين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که حضور حداکثری در انتخابات را سیلی محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دانست و گفت: حضور گسترده ملت ایران از نخستین ساعت های آغاز انتخابات در کشور نشان دهنده اوج دلدادگی این ملت به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی، 12 اسفند را روز تجلی حضور حماسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از نظام دینی دانست و افزود: دشمنان نظام اسلامی پاسخ دندان شکن این ملت همیشه در صحنه را امروز به خوبی دریافت کردند.

امام جمعه قزوین، حضور حداکثری مردم در انتخابات را زمینه ساز مصونیت نظام در برابر همه توطئه افکنی های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده هر جا ملت ایران حضوری حماسی و گسترده داشتند بدخواهان نظام نیز عقب نشینی کردند.

آیت الله باریک بین با بیان این که حضور ملت ایران در انتخابات همواره با حماسه ای ماندگار همراه بوده است، گفت: حضور امروز این مردم وفادار نیز تیری بر قلب مستکبران عالم بوده است.

وی با تأکید بر این که حضور امروز ملت ایران در پای صندوق های رأی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است، ادامه داد: این حضور گسترده به معنای حمایت همه جانبه از نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، ملت ایران را ملتی وفادار به ولایت فقیه معرفی کرد و با بیان این که این ملت هیچ تحت تأثیر یاوه گویی های دشمنان کوردل قرار نخواهند گرفت، ادامه داد: مردم کشورمان همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند و در مسیر رضایت ایشان گام برخواهند داشت.

امام جمعه قزوین در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که منتخبان مردم وظیفه دارند در خدمت انقلاب، نظام و مردم باشند، ادامه داد: کسانی که موفق شدند آرای لازم را کسب کنند باید به وعده های خود در قبال مردم عمل کنند./950/پ202/ع

ارسال نظرات