۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۴۷۰

نشست بررسی فعالیت‌های حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست بررسی فعالیت‌های حوزه های علمیه آذربایجان غربی امروز با همکاری خبرگزاری رسا و با حضور گروهی از دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی حوزوی در ارومیه برگزار شد.
حوزه علميه آذربايجان غربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نشست بررسی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی به همت خبرگزاری رسا صبح امروز در حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) ارومیه برگزار شد.

این نشست با حضور گروهی از دست‌اندرکاران اطلاع‌ رسانی حوزوی، حضور حجت الاسلام جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی و حجج اسلام حبیب مقدم، حمید ارشاد، علیرضا عبدی فام به ترتیب معاونان آموزشی، تهذیب و تبلیغ و پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام قهرمانی عملکرد یک ساله حوزه های علمیه آذربایجان غربی را در زمینه های تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی تشریح و موانع و چالش های موجود برای پیشبرد اهداف تعریف شده مرکز مدیریت حوزه علمیه استان را بازگو کرد.

مدیر استانی حوزه های علمیه استان همچنین از تعامل خبرگزاری رسا در ارومیه به دلیل پرداختن به مسائل دینی و حوزوی در استان قدردانی کرد.

تبیین ایجاد راهبردهای عملی برای توسعه فعالیت های تبلیغی، واکاوی چالش های پیش روی چشم انداز توسعه حوزه های علمیه با تامل در پیشینه تاریخی مدارس حوزوی و همچنین هم اندیشی در رابطه با ایجاد بسترهای رسانه ای مناسب در استان با هدف تعمیق و گسترش فعالیت های دینی در راستای تربیت نخبگان متعهد و متخصص در این حوزه از مباحثی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

یادآور می شود، هم اینک نزدیک به 730 طلبه در هشت حوزه علمیه برادران در شهرهای ارومیه، خوی، سلماس، تکاب، نقده، شاهین دژ، میاندوآب و ماکو در حال تحصیل هستند./936/پ202/س
ارسال نظرات