۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۲۵۹
آیت الله شبستری:

تقویت مهارت های نویسندگی در بین طلاب ضروی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیازمند ورود حوزویان به عرصه های نویسندگی و رسانه ای هستیم.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار مسؤول دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: فعالیت چند ساله دفتر خبرگزاری رسا، فعالیت ها و اخبار حوزوی را از مهجوریت خارج کرده است.

وی با تاکید بر گسترش فعالیت این خبرگزاری در عرصه های بین المللی تصریح کرد: راه اندازی دفتر قفقاز و آسیای میانه می تواند بسیاری از اخبار مبلغان و مراکز اسلامی فعال در این منطقه را بیش از گذشته به جهانیان منعکس کند.

آیت الله شبستری با انتقاد از وضعیت نامناسب کشور جمهوری آذربایجان گفت: با اینکه جمهوری آذربایجان دومین کشور شیعی جهان محسوب می شود، اما سیاست های ضداسلامی دولت باکو موجب آزردگی خاطر جهان اسلام به ویژه علما، مراجع و آیات عظام شده است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه بایستی مظلومیت و ندای اسلام خواهی مردم آذربایجان به گوش جهانیان برسد، گفت: رسانه های دینی رسالت خطیری در انعکاس اخبار فعالان دینی، مراکز اسلامی و حوزه های علمیه جهان تشیع بر عهده دارند.

امام جمعه تبریز در پایان با تقدیر از فعالیت خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار دینی به ویژه حوزه های علمیه تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی نویسندگی و خبرنویسی ویژه طلاب ابتکاری مطلوب بود که بایستی تداوم داشته باشد، چراکه نیازمند ورود حوزویان به عرصه های نویسندگی و رسانه ای هستیم.

همچنین مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز با ارائه گزارشی از فعالیت این دفتر طی سال گذشته اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با رسانه و خبر نویسی ویژه طلاب، حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان، تعامل با شخصیت های برجسته حوزوی، انعکاس اخبار مدارس علمیه و همچنین تاثیرگذاری در روند تولید اخبار دینی استان از مهمترین برنامه های دفتر شمال غرب در سال گذشته بوده است./935/پ202/س
ارسال نظرات