۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۷۸۸
خطیب جمعه بیروت:

اعراب در برابر تحریم ایران بایستند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت هدف از تحریم ها و تهدیدهای غرب را بازداشتن ایران از دستیابی به خودکفایی هسته ای دانست و اعراب و مسلمانان را به حمایت قاطع از تلاش های هسته ای ایران فراخواند.
سيد علي فضل الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، خطیب جمعه بیروت، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه بیروت که در مسجد امامین الحسنین(ع) در منطقه حاره حریک در حومه جنوبی بیروت موسوم به ضاحیه برگزار شد، گفت: علیرغم تمام همکاری های تهران با جامعه بین الملل، تهدیدهای رژیم صهیونیسیتی در کنار تحریم های جهانی علیه ایران در حال افزایش است.

وی با اشاره به موضع آشکار جمهوری اسلامی ایران در تحریم تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای، تاکید کرد: استمرار تهدیدها و تحریم های علیه ایران علیرغم این مواضع نشانگر آن است که هدف اصلی، بازداشتن این کشور اسلامی از دستیابی به آگاهی و تجربه علمی و رسیدن به خودکفایی در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای است.

خطیب جمعه بیروت با تاکید بر ضرورت اتخاذ موضع قاطع عربی و اسلامی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و تلاش های این کشور برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، خواستار در نظر گرفتن این تلاش های به عنوان مایه قدرت اعراب و مسلمانان و مخالفت با تحریم هایی که علیه آن صادر می شود، شد و تصریح کرد: تضعیف هر یک از کشورهای اسلامی، تضعیف مسلمانان و مستضعفان جهان است./981/ب902/ک
ارسال نظرات