۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۶۸۶۰

حضور معاون بین الملل حوزه علمیه در جمع روحانیان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام زمانی حوزه علمیه خوزستان را دارای ظرفیت طلایه داری تبلیغی با توجه به ظرفیت موجود استان، آشنایی با زبان عربی و همسایگی با کشورهای خلیج فارس در کشور دانست.
سخنراني معاون بين الملل حوزه هاي علميه کشور در جمع فضلاي حوزه علميه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد حسن زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور، روز گذشته در جمع طلاب و ورحانیان مدرسه درس خارج بقیه الله الاعظم(عج) در بیت آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که مفهوم از صدور انقلاب اسلامی، صدور فرهنگ دین مبین اسلام است، گفت: به یقین صادر کنندگان اسلام روحانیت می باشند.

حجت الاسلام زمانی، حوزه علمیه خوزستان را دارای ظرفیت طلایه داری با توجه به ظرفیت موجود، آشنایی با زبان عربی و همسایگی با کشورهای خلیج فارس در سطح کشور دانست و اظهار داشت: آیت الله موسوی جزایری شایستگی پرچمداری این حرکت را به خوبی دارند.

انجام تطبیقی کارهای درسی، آشنایی با فرهنگ دینی مکاتب و ادیان دیگر، تسلط بر زبان های خارجی حداقل دو زبان عربی و انگلیسی، ایجاد رشته های تخصصی در حوزه علمیه خوزستان، تشکیل انجمن های علمی تخصصی در رشته های مختلف، سفرهای علمی فضلای حوزوی به کشورهای مختلف، شرکت در همایش ها و سمینارهای بین الملل و ترویج تحقیقات علمی در درون درس خارج از توصیه های حجت الاسلام زمانی برای حوزه علمیه استان و مبلغانی که خواهان تبلیغ در عرصه بین الملل هستند، بود./9463/پ203/س
ارسال نظرات