۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۱۸۶

اساتید و طلاب نمونه حوزه علمیه آذربایجان شرقی تجلیل می‌شوند

خبرگزرای رسا ـ همزمان با سالروز بزرگداشت مقام معلم، اساتید و طلاب نمونه حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی تجلیل خواهند شد.
شهيد مطهري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم، مراسم تجلیل از اساتید و طلاب نمونه حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

این مراسم دوشنبه 12 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی، دبیر ستاد اقامه نماز کشور و مدیران و اساتید مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی در تالار علامه امینی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می شود.

حضور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سخنرانی در جمع دبیران مدارس آموزش و پرورش، دیدار با آیت الله مجتهدشبستری و حضور در جمع اعضای ستاد تفسیر استان آذربایجان شرقی و فعالان قرآنی کانون های مساجد استان از دیگر برنامه های حجت الاسلام قرائتی در سفر به تبریز خواهد بود.

بنا بر این گزارش، همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، شورای علمی پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی با هدف نظارت بر پایان نامه های طلاب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است، با فرا رسیدن روز معلم، ویژه برنامه های مختلفی در حوزه های علمیه خواهران و برادران استان آذربایجان شرقی اجرا می شود که از مهمترین آن می توان به مراسم های حوزه علمیه صادقیه و حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، حوزه علمیه بناب، مراغه و شبستر اشاره کرد./935/پ203/ع

ارسال نظرات