۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۷۶۰
آیت الله شبستری:

اردوهای جهادی بسیج گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز شور و تخصص جوانان بسیجی را عامل موفقیت جهادگران و استقبال مردم محروم از این قشر بی مدعا دانست.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار فعالان بسیج سازندگی سپاه عاشورا اظهار داشت: سعی شود در امور خدمات رسانی در کنار سرعت کار، دقت عمل نیز مراعات شود.

وی با بیان این که بسیجیان فعال و تلاش‌گر نزد خداوند از اجر دنیا و آخرت برخوردارند، خاطر نشان کرد: فعالیت خالصانه جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت زدایی، بسیار ارزنده و دارای اجر الهی خواهد بود، البته گروه‌های جهادی استان باید اولویت اصلی برنامه‌های خود را به محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی معطوف کنند.

امام جمعه تبریز محرومیت‌زدایی و ارتقای رفاه عمومی را از آرمان‌ها انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج سازندگی در تحقق این امر موفق بوده است اما هنوز تعدادی از مناطق دورافتاده استان از محرومیت چندین ساله رنج می برند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مسئله خدمات رسانی در مناطق محروم باید با توجه به ضرورت ها اولویت بندی شود و بحث اوقات فراغت جوانان در کنار آن که از اهمیت بیشتری برخوردار است، به گونه ای برنامه ریزی و هماهنگی شود که همه جوانان بتوانند در آن مشارکت کنند.

وی شور و تخصص جوانان بسیجی را عامل موفقیت جهادگران و استقبال مردم محروم از این قشر بی مدعا دانست و تصریح کرد: بدون شک گسترش اردوهای جهادی در تابستان، ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، در رفع محرومیت مناطق دور افتاده استان نیز مؤثر خواهد بود.

همچنین مسؤول بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در طول سال گذشته پرداخت./935/پ203/س
ارسال نظرات