۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۸۲۸
حجت‌الاسلام سقای بی ریا:

تکیه بر اصول و ارزش‌ها مطالبه ملت از مجلس نهم است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه،‌ حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف نظام را موجب برطرف شدن مشکلات و عقب‌نشینی دشمنان دانست و به راه یافتگان به مجلس نهم توصیه کرد در باد این پیروزی نخوابند و بیش از پیش درصدد خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی برآیند.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا
حجت‌الاسلام ناصر سقای بی ریا عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات و با تاکید بر اینکه ملت ما همواره به دنبال انجام تکلیف هستند، خاطرنشان کرد: ما پس از انقلاب مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و در تمام این سا‌ل‌ها مردم با همه توان از انقلاب حمایت کرده اند و خوشبختانه در این انتخابات هم مثل همیشه با حضور پرشور  وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی اعلام کردند.

وی مشکلات اقتصادی موجود را گذرا و مقعطی دانست و تصریح کرد: بخشی از این گرانی‌ها به دلیل رویارویی با دشمن است، مردم می‌دانند با حضور در صحنه‌های مختلف و اعلام حمایت از نظام این مشکلات برطرف خواهد شد.

مشاور سابق رییس جمهور افزود: البته این حمایت‌ها دلیل نمی‌شود که مسؤولان در کنترل تورم کم‌کاری کنند، مطالبه ما این است که آنها به فکر مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه باشند و روند صعودی قیمت‌ها را متوقف کنند.

عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره) ماهیت انقلاب اسلامی را وابسته به حمایت مردم عنوان کرد و گفت: افزون بر امدادهای غیبی و لطف امام زمان(عج)، دعا و یاری مردم مؤمن نیز همواره نصرت الهی را به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام سقای بی ریا، تبلیغات دشمنان علیه نظام را موجب انسجام بیشتر ملت دانست و اظهار داشت: آنها در تلاش بودند که ریزش مردم از اطراف نظام را شاهد باشند ولی مردم با حضور در صحنه کاری کردند که دشمنان مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شدند و بازتاب آن را قطعا در مذاکرات بغداد نیز خواهیم دید.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس نهم از طیف اصولگرایان هستند، گفت: مردم از مجلس آینده و نمایندگان بیش از مجالس‌گذشته توقع دارند تا بر اصول تکیه داشته باشند و ناخالصی ها در روند مناسبات مجلس را کنار بگذارند و به دور از حب و بغض ها، کاری کنند که تمام مردم از عملکردشان راضی باشند و بتوانند فشارها را تحمل کنند.

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم در این انتخابات همه تلاش خود را معطوف انتخاب افراد اصلح کرده بودند، گفت: احساس می کنم در این دوره به وظیفه خود عمل کرده‌ام و به دیگر نامزدهای انتخاباتی که رای نیاورده اند توصیه می کنم محزون نباشند و کسانی که انتخاب شده اند نیز سرمست نباشند چرا که بار مسؤولیت سنگینی را به عهده گرفتند./928/ت302/ج

ارسال نظرات