۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۱۰۷
منتخب مردم تهران:

منتخبان ملت تعلقات سیاسی و شخصی را کنار بگذارند

خبرگزاری رسا ـ منتخب مردم تهران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ اهتمام به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی،‌ توجه به معیشت مردم و مسأله عفاف و حجاب را از مهم ترین اولویت های مجلس در دوره جدید ذکر و بر ضرورت کنارگذاشتن تعلقات قومی، شخصی و سیاسی از سوی نمایندگان تاکید کرد.
لاله افتخاري


لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضور مردم در دور نخست و دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را باشکوه و ستودنی توصیف کرد.

وی با بیان اینکه منتخبان بایستی حق مردم را ادا کنند،‌ به تبیین اولویت‌های مجلس نهم پرداخت و اظهار داشت: تثبیت قیمت ها،‌ رفع گرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان از مهم‌ترین مسائلی است که بایستی نمایندگان در دوره جدید مجلس بیش از گذشته به آن اهتمام داشته باشند.

منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس نهم توجه ویژه به مقوله‌ عفاف و حجاب، مسائل فرهنگی جامعه و اهتمام به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از دیگر اولویت های مجلس نهم ذکر کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پاسخگوی محبت و اعتماد مردم باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی‌، می‌طلبد نمایندگان در مجلس نهم به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند و با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب،‌ برای اجرایی شدن شعار امسال برنامه ریزی، نظارت و قانون گذاری لازم را انجام دهند.

لاله افتخاری در توصیه به منتخبان مردم خاطرنشان کرد: مردم با وجود تنوع و اختلاف سلایق، گرایش ها و قومیت هایی که داشتند با تمام وجود پای صندوق های رای آمدند،‌ از نمایندگان می خواهیم با توجه به این اصل، تعلقات شخصی، قومیتی،‌ منطقه‌ای و سیاسی را کنار بگذارند.

وی به اصولگریان که اکثر کرسی‌های مجلس را تصاحب کرده اند نیز توصیه کرد در راه خدمت به ملت قدم بردارند و رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند و با وحدت به مطالبات و انتظارات مردم‌ پاسخ دهند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات