۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۲۵۷
روز گذشته؛

مالکی و حکیم در بغداد دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر و رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، روز گذشته در بغداد دیدار و گفت وگو کرده و آخرین تحولات این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
حکيم و مالکي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت مجلس اعلای اسلامی، نوری المالکی، نخست وزیر عراق و حجت الاسلام سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی، روز گذشته در دفتر حکیم در بغداد دیدار و گفت‎وگو کردند.

نوری مالکی و سید عمار حکیم در این دیدار آخرین تحولات عراق و راه های پایان بحران سیاسی در این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین دو طرف با اشاره به اینکه برگزاری همایش ملی با حضور سران گروه های سیاسی در حل اختلافات تاثیر بسزایی دارد و سوء تفاهمات را از میان گروه های سیاسی دور می سازد، بر لزوم تسریع در برگزاری این همایش تاکید کردند.

نخست وزیر و رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق که از رهبران فراکسیون ائتلاف ملی (وابسته به شیعیان) به شمار می آیند، نقش این ائتلاف در اجرای اصلاحات و بنای دولت بر اساس آرزوهای ملت عراق را پررنگ خواندند.

مالکی و حکیم در پایان این دیدار که با حضور مسوولانی از حزب الدعوه و مجلس اعلای اسلامی برگزار شد همکاری همه گروه های سیاسی برای تشکیل ائتلافی ملی و فراهم آوردن خدمات به شهروندان را خواستار شدند./980/ب903/ک


ارسال نظرات