۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۲۸۸۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

توطئه الحاق بحرین در کنترل مردم این کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: طرح الحاق بحرین به عربستان نشانه ناکارآمدی آل سعود و آل خلیفه در کنترل مردم بحرین است.
امام جمعه موقت رشت


حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با محکوم کردن طرح الحاق بحرین به عربستان این طرح را یک اقدام آمریکایی دانست و گفت: این طرح نشانه ناکارآمدی آل سعود و آل خلیفه در کنترل مردم بحرین است.

وی با بیان این‎که عربستان در کنترل کشور خود ناتوان است اظهار داشت: سال ها است که در عربستان جوی پلیسی و سرشار از خفقان بر مردم حاکم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جمعیت بیش از 80 درصدی شیعیان در بحرین گفت: موج بیداری اسلامی در مردم بحرین به وجود آمده و طرح الحاق بحرین و عربستان بی فایده است.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان این‎که آل خلیفه در سرکوب موج بیداری مردم بحرین شکست خورده است خاطرنشان کرد: غرب با توطئه افکنی در منطقه به دنبال کسب منافع بلند مدت برای خود است.

وی به عملکرد ننگین آل سعود در سال های اخیر اشاره کرد و با بیان این‎که بیداری اسلامی در خاورمیانه زمینه نابودی کامل این رژیم وابسته را فراهم کرده است بیان داشت: به طور حتم سرنوشت آل خلیفه و آل سعود همانند سرنوشت دیگر حکام ظالم منطقه خواهد بود.

امام جمعه موقت رشت با بیان این‎که آل خلیفه در سرکوب موج بیداری مردم بحرین شکست خورده و مردم بحرین بیدار هستند اظهار داشت: موج بیداری اسلامی در بحرین بستر بیداری اسلامی در عربستان را تسهیل می‌کند.

حجت الاسلام شفیعی زاده تحرکات اخیر در بحرین را توطئه صهیونیست بین‌الملل و آمریکا خواند و بیان داشت: مردم مسلمان بحرین باید هوشیارانه مراقب توطئه های آمریکایی ها و صهیونیست ها در کشور خود باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر این که ملت های مسلمان منطقه باید در برابر طرح الحاق بحرین به عربستان قیام کنند تصریح کرد: تظاهرات مردم مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی در محکومیت این طرح آغاز حرکت های مردمی بر علیه توطئه افکنی های غربی ها در بحرین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن مذاکره های هسته ای سوم خرداد در بغداد اظهار داشت: مذاکرات هسته ای ایران یک مارتن سیاسی 9 ساله است که با پیروزی ایران همراه بوده است.

امام جمعه موقت رشت اعلام کرد: دولت با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی توانست از حق هسته ای مردم ایران دفاع کند.

وی برگزاری مذاکرات هسته ای در روز سوم خرداد  در بغداد را حاوی پیام های مهمی خواند و خاطرنشان کرد: سوم خرداد روز مقاومت و ایثار و روز بزرگ پیروزی ایران در فتح خرمشهر بود.

حجت الاسلام شفیعی زاده با بیان این‎که ارزش های اسلامی ما اجازه ساخت سلاح هسته ای را نمی دهد، گفت: بمب اتم ایران، جوانان شهادت طلب هستند./950/پ202/ب

ارسال نظرات