۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۸۰۱
عضو جامعه مدرسین مطرح کرد؛

رمز موفقیت مجلس توجه به خط امام و عمل به رهنمودهای رهبری

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، لازمه حرکت مجلس در مسیر اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی را عمل به رهنمودهای حکیمانه امام(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: با این رویکرد می‌توان از آسیب‌های پیش روی مجلس جلوگیری کرد.
حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين


حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تحقق مجلس شورای اسلامی را محصول جان فشانی‌ها و ایستادگی شهدا و ایثار گران در طول تاریخ دانست و اظهار داشت: نمایندگان توجه داشته باشند که در چه جایگاهی نشسته اند و سعی کنند با عملکرد خود پاسخ زیبایی به این همه فداکاری بدهند.

وی افزود: خواسته همه از خود گذشتگان این راه، برپایی ایمان، تقوا و عدالت بوده است، از این رو عملکرد نمایندگان مردم نیز باید مظهر این شاخص ها باشد و با مجاهدت های خالصانه خود در مسیر آرمان‌های انقلاب از جمله استکبار ستیزی و تحول خواهی حرکت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عمل بر اساس ارزش‌های دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری را از شاخصه های مجلس موفق عنوان کرد و گفت: نمایندگان باید پیوسته خواسته های ایشان را در معرض دید خود قرار دهند و موضع گیری‌ ها و تصمیم گیری‌ های خود را با آن تطبیق دهند و به یقین چنین مجلسی از آسیب‌های احتمالی در امان خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال امام(ره) به منتخبان مردم توصیه کرد: لازمه حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف نظام این است که به پیام های ملکوتی و خالصانه ایشان توجه ویژه داشته باشند و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را با حضور فعال و مؤثر در عرصه‌های مختلف پیگیری کنند.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عملکرد فراجناحی مجلس و پرداختن به اولویت‌های نظام، گفت: نمایندگان مجلس باید نسبت به هنجارهای کشور حساس باشند و از بروز تمایلات شخصی و گرایش‌های گروهی در مواضع خود جلوگیری کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم کلان‌نگری را یکی از شاخص‌های موفقیت مجلس عنوان کرد و ادامه داد: نمایندگان باید همزمان مسایل داخلی و خارجی را مدنظر قرار دهند و بررسی یک موضوع مهم موجب غفلت از مسائل دیگر نشود، نمایندگان بایستی همواره با استکبار جهانی مقابله کنند و در عرصه داخلی نیز با توجه تآکید مقام معظم رهبری اولویت کاری آنان مسائل اقتصادی باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرداختن به مسائل فرهنگی را از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس دانست و افزود: تأمین نیاز های کشور، برقراری توازن اجتماعی و عدالت محوری، از دیگر مطالبی است که مجلس همواره باید مورد توجه خود قرار دهد. /928/ت302/ج

ارسال نظرات