۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۳۵۴
آیت الله طبرسی:

نظام اسلامی هویت واقعی رژیم صهیونیستی را در دنیا آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران هویت واقعی رژیم صهیونیستی را در نیا آشکار کرد، افزود: امروز بسیاری از ملت های دنیا از رژیم اشغال‎گر نفرت دارند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه نماز جمعه ساری با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در مراسم رحلت امام خمینی(ره)، ایشان عبد صالح خداوند بودند و همین مسأله راز محبوبیت امام راحل در طول دوران زندگی بود.

وی با بیان این که برنامه زندگی امام خمینی(ره) بر اساس موازین اسلام بنا نهاد شده بود، افزود: همین امر سبب جهانی شدن اندیشه های متعالی ایشان در جهان شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) در قلوب ملت های مسلمان و آزاده دنیا جای دارد، گفت: حضور گسترده مردم از اقصی نقاط جهان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) نشان دهنده ارتباط عمیق مردم جهان با اندیشه های امام راحل است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که پس از ارتحال امام راحل همه دشمنان، آینده نظام را تاریک می دیدند، خاطرنشان کرد: اما انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندردان، شرایط کشور را پس از ارتحال امام خمینی(ره) حساس توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشیاری کامل نظام اسلامی را از گزند مستکبران حفظ کردند.

وی ادامه داد: دشمن از ایران اسلامی بیشتر از ایران هسته‌ای می‌ترسد به سبب این که ایران اسلامی با بیداری اسلامی که در جهان ایجاد کرد همه نقشه‌های شوم دشمنان را بر باد داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران هویت واقعی رژیم صهیونیستی را در نیا آشکار کرد، افزود: امروز بسیاری از ملت های دنیا از رژیم اشغال گر نفرت دارند.

آیت الله طبرسی در ادامه با اعتراض نسبت به حکم صادر شده دادگاه مصر درباره حسنی مبارک، اعدام را کمترین کیفر برای حسنی مبارک دانست و گفت: صدور حکم حبس ابد برای دیکتاتور مصر بزرگ‌ترین خیانت به مردم این کشور است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های مستکبران در سوریه بیان داشت: جنگ و اغتشاش در سوریه برای حفظ اسرائیل است و استکبار با ناامن کردن سوریه می‌خواهد به نوعی با انقلاب مصر مبارزه کند.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به استقبال مناسب مردم از برگزاری مراسم اعتکاف یادآور شد: حضور جوانان سال به سال در این مراسم معنوی گسترده‌تر می‌شود که نشان می‌دهد اسلام در بین جوانان به خوبی ریشه دوانده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مراسم معنوی اعتکاف به کلی فراموش شده بود، گفت: اما نهضت عظیم امام راحل که احیاگر ارزش های ناب اسلامی بود این سنت حسنه اسلامی را دوباره زنده کرد.

وی با بیان این که اعتکاف، تلاش و کوششی است تا انسان گرفتار مسائل روزمرگی از فضای دل مشغولی هایش بیرون آید و به سوی خدای خویش رجعت کند، یادآور شد: اعتکاف گریز از لذت جویی و هرگونه لذت ها و بریدن و دوری جستن از دنیا و رسیدن به معبود است.

امام جمعه ساری با بیان این که انسان خداجوی در جستجوی فرصتی برای قرب خداوند است، بیان داشت: انسان خود را به جریان عظیم اعتکاف می افکند تا رضایت پروردگارش را حاصل کند و در این ایام روحانی از دنیا بریده به حریم امن مسجد که خانه خدا است پناه برده و کلامی غیر از ادعیه و نماز و قرآن بر زبانش جاری نمی شود.

آیت الله طبرسی در پایان با اشاره به رحلت آیت الله مشکینی خاطرنشان کرد: این عالم بزرگ از ابتدا در کنار امام راحل حضور داشت و با تحمل شکنجه‌های زیاد تا آخر در کنار اهداف انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات