۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۷۶۸

گردهمایی بزرگ روحانیت و تبلیغ در استان خوزستان برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ روحانیت و تبلیغ با حضور روحانیان، اساتید برجسته حوزه علمیه خوزستان، علما و مبلغان خوزستانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران در اهواز برگزار می شود.
حجت الاسلام مهدي موري


حجت الاسلام مهدی موری، مسؤول واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری همایش بزرگ روحانیت و تبلیغ در اهواز خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران در اواخر ماه شعبان برگزار می‎شود.

وی با بیان این که هدف اصلی برگزاری این همایش فراگیری چگونگی تبلیغ دین از سوی مبلغان است خاطرنشان کرد: این همایش با موضوع جریان شناسی ضد فرهنگ ها از سوی معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان در اهواز برگزار می شود.

مسؤول واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: نحوه برخورد با شبهات دینی که از سوی فرقه های ضاله و عرفان های نوظهور به ویژه وهابیت افراطی در دین مبین اسلام وارد می شود و به چالش کشیدن این شبهات و منحرفات از مهم ترین موضوعات این همایش است.

حجت الاسلام موری با مهم برشمردن مسأله تبلیغ در دین مبین اسلام ابراز داشت: مسأله تبلیغ و مقابله با شبهات، بسیار مهم است که امیدواریم برگزاری این همایش ها مبلغان را در مسأله تبلیغ دین کمک کرده و بتوانند در برابر شبهات انحرافی به نحو احسن ایستادگی کنند.

مسؤول واحد پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنانش از برگزاری کارگاه پژوهشی و شیوه کلاس داری با محوریت پرورش استاد از سوی این معاونت خبر داد./9461/ت302/ب

ارسال نظرات