۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۹۵۶
امام جمعه کوت عبدالله اهواز:

فعالیت های فرهنگی مساجد با محوریت روحانیت انجام شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوت عبدالله اهواز تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی مساجد باید با محوریت حوزه های علمیه و روحانیت پیش برود.
مسجد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جاسم خضیراوی، امام جمعه کوت عبدالله اهواز، روز گذشته در نشست اختتامیه نخستین دوره مبلغان رسالت در فرهنگسرای مهدیه گفت: ائمه عصمت و طهارت(ع) هر زمان که فرصت یافتند تفکر نظام ولایی را گسترش و پایه ریزی کردند.

 وی به جایگاه نظم در نظام ولایی اشاره کرد و ابراز داشت: همواره نظم از تاکید های ائمه اطهار(ع) بوده است و در دوران ما حضرت امام خمینی(ره) بر اساس همان تفکر ولایی و شیعی، به نظم جایگاه در خورش را اعطا کرد.

 امام جمعه کوت عبدالله اهواز در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از فرصتی که در اختیار داشت به خوبی بهره برد و حکومتی مبتنی بر نظم نظام مقدس اسلامی تأسیس کرد.

 حجت الاسلام خضیراوی بیان داشت: امروزه ضرورت داشتن نشست هایی میان ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان بسیج برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی و علمی احساس می شود.

 امام جمعه کوت عبدالله اهواز اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی مساجد باید با محوریت حوزه های علمیه و روحانیت پیش برود.

 وی در پایان سخنانش با تأکید بر این که منطقه کوت عبدالله علاوه بر محرومیت ها، توانایی های فراوانی دارد، تصریح کرد: محور کار فرهنگی در منطقه کوت عبدالله ولایت امیرمؤمنان(ع) است./9463/پ203/ب

  

ارسال نظرات