۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۷۲۹

چند خبر کوتاه از بازار کتاب

خبرگزاری رسا ـ کتاب های سیمای بهشت و جهنم در سوره واقعه، پله پله تا خدا، آیه های آفتاب، کارنامه شگفت انگیز، بهار ماندنی و کودکی که با پیامبر (صلى الله علیه وآله) سخن گفت، به تازگی تجدید چاپ و راهی بازار نشر شده است.
چند خبر کوتاه از بازار کتاب چند خبر کوتاه از بازار کتاب چند خبر کوتاه از بازار کتاب چند خبر کوتاه از بازار کتاب چند خبر کوتاه از بازار کتاب چند خبر کوتاه از بازار کتاب
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چاپ جدید کتاب های سیمای بهشت و جهنم در سوره واقعه، پله پله تا خدا، آیه های آفتاب، کارنامه شگفت انگیز، بهار ماندنی و کودکی که با پیامبر (صلى الله علیه وآله) سخن گفت، به تازگی از سوی مؤسسه بوستان کتاب انتشار یافته است.
 
سیمای بهشت و جهنم در سوره واقعه
 
قرآن کریم هم انذار مى دهد و مى ترساند و هم بشارت و مژده مى دهد؛ از سویى بهشت را با همه زیبایى ها و درجه هایش براى مردمان و مؤمنان وصف مى کند و از سویى دیگر، جهنّم را با همه دردها و عذاب ها و حقارت هایش به تصویر مى کشد تا جان مؤمنان بدان راغب شود و از این گریزان.
سیماى بهشت و جهنّم تفسیر روان و ساده سوره واقعه با استفاده از آیات قرآن و روایات معصومان(ع) است که معرفت بدان منزل ابدى، جز با بهره گیرى از این دو سرچشمه جوشان شناخت، میسّر نیست و هر چه گفته مى شود برگرفته از آنهاست.
 
چاپ ششم کتاب سیمای بهشت و جهنم در سوره واقعه تألیف سید مصطفی حسینی نیشابوری در سال 1391 در 116 صفحه با شمارگان 1200 نسخه و به قیمت 2000 تومان از سوی مؤسسه بوستان کتاب انتشار یافته است.
 
پله پله تا خدا (برگزیده اشعار مذهبی ویژه نوجوانان/1)
 
«پلّه پلّه تا خدا» مجموعه اشعارى است در موضوعات مذهبى براى نوجوانان. هدف از فراهم آوردن این کتاب، انتخاب و معرفى اشعار مذهبى به بهترین شکل هنرى آن است، چون شعرِ جوشیده از هنر برخلاف نظم‏هاى خشک و بى‏مایه، با برخوردارى از احساس و عواطف، زیبایى شناختى و تکنیک، بهتر مى‏تواند در قلب و ذهن آدمى مؤثر افتد و شناخت هستى و هستى‌آفرین، تقرب به باورهاى دینى و شخصیت‏هاى بزرگ مذهبى را به ویژه براى جوانان و نوجوانان به ارمغان آورد.
 
چاپ چهارم کتاب پله پله تا خدا به انتخاب محمود پور وهاب و مجید ملا محمدی تدوین و در سال 1391 در 172 صفحه با شمارگان 1500 نسخه و به قیمت 2800 تومان به تازگی از سوی مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است.
 
آیه های آفتاب (برگزیده اشعار مذهبی ویژه نوجوانان/2)
 
«آیه‏هاى آفتاب» حاصل باریک ‏اندیشى‏ها و مضمون پردازى‏هاى شاعرانى است که مضامین مذهبى را به تصویر کشیده‏اند و درباره چهارده معصوم و حضرت زینب و شهداى کربلا علیهم السلام سروده‏اند. گاه شاعرى از لبخند صبح سخن مى‏گوید، گاه از غم‏هاى نخلستان و گاه مژده بهاران مى‏دهد و به انتظار آمدن زیباترین فصل حیات آدمى مى‏نشیند.
 
چاپ سوم کتاب آیه های آفتاب به انتخاب محمود پور وهاب و مجید ملا محمدی تدوین و در سال 1391، در 160 صفحه، به شمارگان 1300 نسخه و به قیمت 2800 تومان، به تازگی از سوی مؤسسه بوستان کتاب انتشار یافته است.
 
کارنامه شگفت انگیز
 
این اثر، می‌کوشد تا در قالب داستان، نوجوانانی را که در آستانة «تکلیف» قرار دارند و به سنی می‌رسند که می‌بایست بر اساس دستورهای شرعی تکالیفی را عهده‌دار شوند، با وظایف‌شان آشنا سازد.
 
چاپ سوم کتاب کارنامه شگفت انگیز تألیف مریم حقی در سال 1391 در 60 صفحه با شمارگان 1300 نسخه و به قیمت 2000 تومان از سوی مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است.
 
بهار ماندنی
 
«بهار ماندنى» اثرى است متشکل از اشعار آیینى براى کودکان و نوجوانان که یحیی علوی فرد اشعار این کتاب را سروده است.
 
چاپ دوم کتاب بهار ماندنی در سال 1391 در 60 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و به قیمت 1700 تومان به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شده است.
 
کودکی که با پیامبر (صلى الله علیه وآله) سخن گفت
 
این کتاب داستانى، اولین جلد از مجموعه «داستان‏هاى شیرین از زندگى پیامبر ما» مى‏باشد. نویسنده در این کتاب و نیز در جلدهاى دیگر از این مجموعه، کودکان و نوجوانان را با گوشه‏اى از سیره عملى پیامبر و تعالیم آن پیشواى بزرگ آشنا مى‏کند.
در این جلد، این داستان‏ها به طور مستقل آمده است: کودکى که با پیامبر صلى الله علیه وآله سخن گفت، زنِ با حجاب، احترام به نان، پیامبر صلى الله علیه وآله و خروس تنها، پیامبر صلى الله علیه وآله مردِ خارکن و مار، پیامبر صلى الله علیه وآله و شتر گرسنه، دوستِ گنجشک‏ها، پیامبر صلى الله علیه وآله و گوسفند گرسنه.
 
چاپ سوم کتاب کودکی که با پیامبر (صلى الله علیه وآله) سخن گفت تألیف مرتضی دانشمند در سال 1391 در 28 صفحه با شمارگان 3000 نسخه و به قیمت 1600 تومان از سوی مؤسسه بوستان کتاب انتشار یافته است./969/ن602/ق
ارسال نظرات