۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۲۳۶
خطیب جمعه کاظمین:

وهابیت سنگی در دستان یهودیان است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کاظمین از فتواهای عجیب و شرم آور علمای وهابی به شدت انتقاد کرد و وهابیت را سنگی در دست یهودیان توصیف کرد.
شيخ جلال الدين صغير

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از براثا، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر، خطیب جمعه کاظمین در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد براثا برگزار شد نسبت به تضعیف دولت مصر و تقویت رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: هر که ادعا کند آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل بوجود آمدن بهار عربی هستند، احمق به شمار می آید، زیرا کسانی که دیکتاتورها را به قدرت رسانده اند نمی توانند مدعی مبارزه با دیکتاتوری در جهان باشند.
 
وی افزود: انقلاب مصر گرچه به آزادی ملت انجامید، اما پیامدهای خطرناک دیگری نیز در بر داشت و هم اکنون شاهد آن هستیم که مزدوران آمریکا نظیر القاعده و وهابی ها که از دین تنها کلمات و الفاظ را یاد گرفته اند به این کشور حمله ور شده اند.
علمای وهابی مشتی اوباش بی عقل هستند
حجت الاسلام صغیر از علمای وهابیت به عنوان افرادی نادان و بی عقل یاد کرد و اظهار داشت: علمای وهابی تعدادی اوباش و گدایان عقل هستند که حتی ذره ای عقل ندارند تا به باطل و بی ارزش بودن فتواهای خود پی ببرند و در شبکه های ماهواره ای که میلیون ها تن نظاره گر آنهاست به صدور فتواهای بی شرمانه اقدام می کنند.
 
خطیب جمعه کاظمین با اشاره به تیراندازی نیروهای القاعده به سربازان مصری، تصریح کرد: نیروهای القاعده در حالی که سربازان صهیونیستی در چند قدمی آنان بودند به سوی سربازان مصری در مرز سینا تیراندازی کرده و تعدادی از آنان را در ماه مبارک رمضان به قتل رساندند، این افراد چگونه است که از کشتن سربازان اسرائیلی طفره می روند و به سوی سربازان مسلمان مصری تیراندازی می کنند.
 
وی القاعده را سربازان یهودیان خواند و تاکید کرد: نیروهای القاعده و سلفی گرایان در پی دین نیستند و سنگی در دستان یهودیان به شمار می آیند، کس که سخن ما را باور ندارد باید به مصر بنگرد و متوجه شود که وهابیت چگونه این کشور را به آتش می کشند.
 
شیخ جلال الدین صغیر از معیارهای دوگانه جهانیان نسبت به قیام ملت های عربی و اسلامی انتقاد کرد و ادامه داد: اگر بهار عربی برای جهانیان یکسان است پس چگونه است که از گروه های مسلح که در حال انفجار و کشتار مردم در روز روشن هستند حمایت می شود، اما از برادران بحرینی و شیعیان عربستان که به صورت مسالمت آمیز در حال اعتراض هستند و حتی یک عصا نیز حمل نمی کنند، حمایت نمی شود و لقب تروریسم به آنان داده می شود.
 
عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق ادعای دموکراسی از سوی عربستان و قطر را خنده دار توصیف کرد و بیان داشت: حکام عربستان و جزیره قطر که هم اکنون از بهار عربی دم می زنند از شنیع ترین دیکتاتورهای منطقه به شمار می آیند و حتی ذره ای از آزادی و دموکراسی ملت ها نمی دانند. حکامی که حکومت را از پدر خود سرقت می کنند و پسرانشان نیز در آینده این حکومت را در اختیار می گیرند، دیکتاتورهایی هستند که هم اکنون ادعای حمایت از بهار عربی و آزادی ملت ها را دارند./980/ب902/ک
ارسال نظرات