۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۰۳۳
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

بیداری اسلامی به یک بیداری گسترده و فراگیر تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به نحوه آغاز قیام های مردمی کشورهای آزادیخواه جهان، گفت: بیداری اسلامی که سال ها قبل با اقدام های امام خمینی راه اندازی شده بود، امروز به یک بیداری گسترده و فراگیر تبدیل شده که دلیل آن نیز چیزی جز قدرت بالای دین مبین اسلام و ملت غیور ایران نیست.
بیداری اسلامی به یک بیداری گسترده و فراگیر تبدیل شده است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه ارتش جنوب، با اشاره به حوادث رخ داده در سطح جهان، اظهار داشت: امروز به واسطه ایمان سربازان رشید ولایت، اتفاقاتی مهم از ایران اسلامی به سراسر جهان سرایت کرده که جهان را در یک پیچ عظیم تاریخی قرار داده است.

استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه افزود: من در مدت 20 سال اخیر به بسیاری از دوستان بیان کردم که شما در سال های آینده شاهد ترقی روز افزون ایران و اسلام ناب محمدی(ص) خواهید بود که خوشبختانه نیز این چنین است و ایران با قدرت یکی پس از دیگری پله های رفیع موفقیت را می پیماید.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نحوه آغاز قیام های مردمی کشورهای آزادیخواه جهان، گفت: بیداری اسلامی که سال ها قبل با اقدام های امام خمینی راه اندازی شده بود، امروز به یک بیداری گسترده و فراگیر تبدیل شده که دلیل آن نیز چیزی جز قدرت بالای دین مبین اسلام و ملت غیور ایران نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به آیه «خذوا ما آتیناکم بقوة»، گفت: این از دستورات قرآن است که انسان باید خود را تقویت کند و این بدان معناست که انسان هم باید روح و هم جسم خود را تقویت کند؛ چرا که در روایتی از امام صادق (ع) آمده است: روزی اصحاب امام صادق (ع) از ایشان پرسیدند که «ما القوه»؟ و امام در پاسخ فرمودند: «قوه الروح و قوه البدن معاً»، انسان باید هم روح و هم جسم خود را تقویت کند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنان خود، اقتدار ایران در صحنه های بین المللی را به برکت قدرت ایمان فرماندهان و سربازان ارشد ارتش و سپاه دانست و اظهار داشت: اقتدار روز افزون نظام اسلامی ایران و عدم مقابله کشورهای مستکبر با ایران تنها به دلیل قدرت ایمان فرماندهان و سربازان ارشد ارتش و سپاه است./9465/پ202/ب

ارسال نظرات