۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۷۷۰
آیت الله قبلان:

امام موسی صدر همواره در میان ما حضور دارد

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: امام موسی صدر با افکار و اندیشه هایش همواره در کنار ملت لبنان و مسلمانان جهان قرار دارد.
شيخ عبدالامير قبلان، رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری لبنان، حجت الاسلام شیخ حسن المصری، نائب رییس شورای سیاسی جنبش امل در دیدار با آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از وی خواست در مراسمی که به مناسبت سی و چهارمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر برگزار می شود، حضور یابد.

 

شیخ حسن المصری در این دیدار از آیت الله قبلان برای حضور در مراسمی که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر، شیخ محمد یعقوب عباس بدرالدین، خبرنگار ربوده شده که قرار است در منطقه نبطیه برگزار شود، دعوت بعمل آورد.

 

آیت الله قبلان در این دیدار گفت: سالروز ربوده شدن امام موسی صدر مناسبت ملی بزرگی برای یادبود غیبت یکی از نمادهای ملی و عربی و اسلامی بزرگ به شمار می آید.

 

وی افزود: امام موسی صدر با اندیشه و افکار و دیدگاه های نورانیش همچنان در میان ما حضور دارد و باید از افکار و اندیشه های وی در مسیر اصلاحات سیاسی و انسانی بهره گیریم.

 

نائب رییس مجلس اعلای اسلامی لبنان تاکید کرد: امام موسی صدر مرد اصلاح و صلاح است و فداکاری فراوانی در راه عزت و کرامت انسان ها انجام داد، وی اصلاح را شیوه ای برای زندگی سیاسی و اجتماعی قرار داد.

 

شیخ عبدالامیر قبلان اظهار داشت: امام موسی صدر در آن دوران پیش بینی کرد که سرنوشت سیاهی در انتظار طاغوتگران و ظالمانی که حرمت و کرامت انسان را بی ارزش می دانند، خواهد بود و همواره بر لزوم برپایی عدالت و انصاف و مساوات و همچنین عدم تفاوت میان انسان ها تاکید می ورزید./980/ب902/ک

ارسال نظرات