۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۳۷۰۵۸

اعلام گزارش جدید آژانس انرژی اتمی پیش از ارائه در شبکه من و تو

خبرگزاری رسا ـ سالهاست که مقامات ایرانی از بی اختیار بودن مجامع جهانی چون سازمان ملل و آژانس انرژی اتمی سخن می‌گویند و همواره این مساله از سوی غرب رد شده است. این بار شبکه من و تو با رسانه ای کردن گزارش آژانس انرژی اتمی قبل از ارائه آن، از واقعی بودن ادعای ایران پرده برداشت.
آژانس بين المللي انرژي بين المللي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه ماهواره ای من و تو شب گذشته در اقدامی عجیب، قبل از انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های هسته ای ایران، بندهای مهم این گزارش را اعلام کرد تا بیش از پیش روشن شود که ارائه گزارش توسط آژانس صرفاً روخوانی از روی متن از قبل آماده شده ای است که توسط سران سلطه در اختیار سران آژانس قرار گرفته و فقط با نام آژانس به دنیا ارائه می شود.


من و تو اعلام کرد: آژانس در گزارش جدید خود که فردا یا پس فردا منتشر خواهد کرد تأکید می کند که ایران به رغم تحریم های بین المللی همچنان به توسعه برنامه اتمی خود ادامه داده و پیشرفت نیز کرده است.


من و تو ادامه داد: گزارش جدید آژانس تصریح می کند که ایران بر توانایی اش در زمینه غنی سازی افزوده و دست کم 350 سانتریفیوژ جدید در تأسیسات زیر زمینی خود در فردو مستقر کرده است.


جالب آن است که من و تو حتی از متن صحبت های اومانو، دبیر کل آژانس در جلسه
 جدید آن نیز پرده برداشته است و می گوید: اومانو قصد دارد به خاطر پاکسازی تأسیسات نظامی پارچین از آزمایش های اتمی صورت گرفته در آن، حکومت ایران را مورد سرزنش قرار دهد.


این رفتار آژانس به همین جا محدود نمی شود و ارائه اطلاعات محرمانه ایران به سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل نمونه دیگری از تخلفات آژانس است که از این جمله می توان به ارائه مشخصات دانشمندان هسته ای ایران به موصاد اشاره کرد که نتیجه آن ترور چهار دانشمند هسته ای ایران در چند سال گذشته بود
./9161/ت302/ع

ارسال نظرات