۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۷۱۲۴
آیت الله نابلسی:

برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد پیروزی بزرگی برای ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدا در جنوب لبنان، برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران را پیروزی بزرگی برای ایران خواند و این پیروزی را به جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
شيخ عفيف نابلسي

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت روزنامه الانتقاد، آیت الله شیخ عفیف النابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر صیدا در جنوب لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت زهرا (س) برگزار شد از برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران به عنوان پیروزی بزرگ برای ایران یاد کرد.

 

وی گفت: به جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیروزی جدید در قالب برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران تبریک می گویم. این اجلاس نشان داد که هیچ کدام از دولت های استبکار نمی تواند ایران را مورد محاصره قرار دهد.

 

آیت الله نابلسی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به فرارسیدن سی و چهارمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از سی سال است که مسأله امام موسی صدر در پرده ابهام است و این امر نشان می دهد که سازمان های اطلاعات عربی و بین المللی نمی خواهند سرنوشت این مرد مظلوم روشن شود.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) ادامه داد: دولتی که امام موسی صدر به خاطر پیشرفت و شکوفایی آن ربوده شد، یار و یاور وی نبوده وظیفه و مسؤولیت خود را در قبال یکی از شهروندان که در راه تبدیل دولت ضعیف در برابر اسرائیل و دشمنان به دولتی قوی و توانا در منطقه و جهان فداکاری کرد، انجام نمی دهد.

 

وی از بی تفاوتی دولت لبنان نسبت به سرنوشت امام موسی صدر به شدت انتقاد کرد و بیان داشت: دولت لبنان پس از گذشت همه این سال ها برای آزادی امام موسی صدر یا مشخص شدن سرنوشت وی چه کاری انجام داده است؟ دولتی که باید مردان بزرگ و علما و نخبگان را مورد تکریم قرار دهد سرگرم مسائل دیگری شده است.

 

شیخ عفیف النابلسی ادامه داد: متاسفانه حکومت لبنان در هنگام ربوده شدن امام موسی صدر حاضر به تشکیل کمیته بحران برای مشخص شدن سرنوشت وی نشد و هم اکنون نیز نباید انتظار اقدامی جدی از سوی دولت در این زمینه باشیم./980/ب902/ع

ارسال نظرات