۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۷۶۶۰

اعتراف منافقان به موفقیت اجلاس عدم تعهد در تهران

خبرگزاری رسا ـ شبکه سیمای آزادی، ارگان رسمی سازمان منافقین در میزگردی با محوریت اجلاس غیرمتعهدها در تهران، به برپایی موفق آن در کشور اذعان و اعتراف کرد.
سيماي آزادي
به گزارش سرویس مونیتورینگ خبرگزاری رسا به نقل از شبکه سیمای آزادی، مهدی سامع، عضو شورای مقاومت سازمان مجاهدین (منافقین) طی میزگردی که در شبکه سیمای آزادی پیرامون اجلاس غیرمتعهدها برگزار شد، علیرغم تحریف حقایق اجلاس سران غیرمتعهدها، بازهم نتوانست توفیق جمهوری اسلامی ایران را در برپایی اجلاس کتمان کند.
این عضو فراری منافقین در ادامه ضمن انتقاد شدید از مردم ایران که علیه حکومت قیام نمی کنند، گفت شاید افرادی در ایران بودند و می توانستند علیه رژیم حرکتهایی را انجام دهند اما این حرکت ها صورت نگرفت. در نتیجه از نظر شکل برپایی، ایران یک نمایش موفق را انجام داد.
شایان ذکر است، شبکه سیمای آزادی وابسته به سازمان منافقین، در بین تمام رسانه های جهان به رسانه ای سطح پایین، دروغگو و بی نزاکت و مخالف سر سخت جمهوری اسلامی ایران مشهور است در نتیجه اعتراف آن به برگزاری موفق اجلاس سران غیرمتعهدها نشان دهنده موفقیت بزرگ کشور در عرصه بین المللی است./9161/ت303/ع
ارسال نظرات