۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۸۰۴

استکبار جهانی توان مقابله با گسترش اسلام را ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان اینکه پشت پرده ساخت فیلم موهن در اهانت به ساحت پیامبر مکرم اسلام سیاست های خصمانه و منفعلانه رژیم صهیونیستی است، گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا توان مقابله با گسترش مبانی اسلامی و شکل گیری جهانی بر پایه معارف و آموزه های دینی را ندارد.
فيلم موهن

حجت الاسلام محمدرضا غنی زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ضمن محکوم کردن جسارت به ساحت پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: استکبار جهانی و ایادی دست نشانده آن همچون رژیم صهیونیستی دست به دست هم داده اند و در تلاش برای از بین بردن اسلام و قرآن و مقدسات اسلامی هستند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به گسترش موج بیداری های اسلامی در کشورهای منطقه و جهان، آمریکا و اسرائیل تاب تحمل این حرکت ها را نیاورده و با حرکت وقیحانه خود در ساخت فیلم موهن آمریکایی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) خیال می کنند که می توانند مسلمانان را از اعتقادات اصیلشان که در رأس آن قرآن کریم و پیامبر بزرگوار اسلام است، دور کنند و مقدسات را از بین ببرند.


مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با تاکید بر عملکرد هوشیارانه و با بصیرت امتهای اسلامی در برابر چنین اعمال وقیحانه ای، اظهار داشت: هوشیاری ملت های مسلمان به دشمنان ثابت کرد با اینکه مردم مصر و لیبی هر روز زیر فشار مضاعف سیاست های غرب هستند، اما هیچ گاه در رسیدن به آزادی، عدالت و رهایی از استعمار استکبار جهانی آرام نمی نشینند.

 

این مسؤول در ادامه یادآور شد: خیزش های مردمی چند روز اخیر در کشورهای اسلامی در اعتراض به ساخت فیلم توهین آمیز پیامبر اکرم (ص) حاکی از این است که مسلمانان در رابطه با مقدسات خود با کسی ملاحضه کاری ندارند و پاسخ قاطعی به جسارت های وقیحانه استکبار خواهند داد.

 

حجت الاسلام غنی زاده با تشریح وظیفه رهبران جوامع اسلامی در برابر این حرکت توهین آمیز، خاطرنشان کرد: آنچه در این موقعیت وظیفه رهبران، علما و روشنفکران جوامع اسلامی، قاطعیت تمام در مقابلخصومتهای آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها است.

 

وی گفت: ایستادگی باید تا جایی ادامه یابد که توجه مجامع بین المللی به محکوم نمودن این کشورها جلب شود تا استکبار جهانی نتواند بار دیگر چنین جسارتی را به مقدسات مسلمانان انجام دهد./936/ت302/ب

ارسال نظرات