۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۹۶۰
نماینده خبرگان رهبری:

غرب بازنده اصلی در سناریوی تکراری اهانت به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: بازنده اصلی در سناریوی تکراری اهانت به مقدسات اسلام بدون شک سیاست های غرب و آشکار شدن چهره منفور صهیونیسم در جهان است.
حجت الاسلام و المسلمين قريشي

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه هتک حرکت به مقدسات اسلامی از جمله اهانت به آیات کلام وحی و پیامبر گرامی اسلام از سوی دشمنان از صدر اسلام تا کنون صورت گرفته است، اظهار کرد: دولت منحوس آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با این عمل وقیحانه می‌خواهد افکار عمومی جهان را نسبت به مسائل مهم جهانی همچون بیداری‌های اسلامی و مقاومت سوریه منحرف کند.

 

وی  گفت: ساخت فیلم موهن و اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) بیانگر این است این کشورها تنها مدعی آزادی ادیان و حقوق بشر هستند و در عمل منافع خود را به آرامش، صلح و عدالت پایدار در دنیا  ترجیح می دهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در ادامه با اشاره به برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران گفت: حضور سران بیش از 120 کشور جهان در این اجلاس با وجود تمامی تلاش های آمریکا و متحدان آن به خوبی نشان دادد که ابرقدرت‌های جهانی دیگر نمی توانند سیاست های خود را با توسل به زور و  ابزارهای جنگی بر ملت‌ها تحریم کنند.

 

نماینده خبرگان رهبری اظهار داشت: سناریوی تکراری توهین به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی از سوی آمریکا و اسرائیل با هدف مخدوش کردن چهره اسلام طراحی می شود و گسترش روز افزون اسلام و گرایش مردم کشورهای مختلف به معارف دین محمدی نشانه شکست مفتضحانه استکبار از تکرار چنین اعمال وقیحانه و زشتی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قریشی یادآور شد: ساخت فیلم موهن اهانت به پیامبر گرامی اسلام خشم و انزجار مسلمانان را نسبت به رژیم صهیونیستی بیشتر کرده است و امت اسلامی و رهبران دینی پاسخی قاطع و محکم به رفتارهای ضد ارزشی و مغایر با اصل آزادی ادیان توحیدی خواهند داد.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، هلاکت و نابودی را وعده خداوند به انکارکنندگان آیات کلام وحی و هتاکان حریم انبیا و اولیای الهی دانست و اظهار داشت: آمریکا و دست نشانده آن باید بدانند که عزت و عظمت پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) با انجام چنین اعمال زشت و غیر انسانی نه تنها از بین نمی رود بلکه روز به روز افزایش می یابد./936/ت302/س

ارسال نظرات