۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۳۹۲۵۴
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابی‌طالب:

نقش علما و مراجع در دفاع مقدس تعیین کننده بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، حضور علما و مراجع در جبهه ها را موجب تشویق رزمندگان برای دفاع از اسلام دانست و گفت: نقش علما و مراجع در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس تعیین کننده است.
مهدي مهدوي نژاد فرمانده سپاه قم

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) ظهر امروز در دیدار آیت الله نوری همدانی با اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نقش علما و مراجع را در دفاع مقدس تعیین کننده دانست و اظهارداشت: ایشان با حضور در میادین نبرد و با تقدیم جان مبارکشان رزمندگان را برای دفاع از اسلام تشویق می کردند.

وی ایستادگی و پایداری اقشار مختلف اجتماع در دفاع مقدس را تأثیرگذار دانست و گفت: هرچه از عمر جنگ تحمیلی می گذرد نقش بی بدیل همه اقشار جامعه مخصوصا شهدا که در رأس این مجموعه بودند، بیشتر مشخص می شود؛ امروز نیز در جنگ نرم تحمیل شده از سوی دشمنان، شاهد مقاومت سراسری مردم هستیم.

تلاش برای تحقق آرمان های امام به کار رزمندگان عظمت داده است

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، عظمت کار رزمندگان را تلاش در راستای تحقق فرمایشان امام(ره) عنوان کرد و افزود: امام(ره) راه چگونه زیستن را به ما آموخت؛ امروز شاهد برکات جنگ تحمیلی هستیم که با رهبری امام(ره) یکی پس از دیگری به ثمر می نشیند.

سردارمهدوی نژاد، بیداری اسلامی را به عنوان یکی از دستاوردهای رهنمودهای امام خمینی(ره) مطرح کرد و گفت: بی شک این اتفاق عظیم در جهان اسلام به برکت حماسه سازی های رزمندگان در دفاع مقدس شکل گرفته است.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، افزود: روحانیت مجموعه بزرگ و تأثیرگذاری است که در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشته است؛ آیت الله نوری همدانی از جمله کسانی است که از سال 42 یارو یاور امام(ره) بوده و پیوسته از خط ولایت حمایت کرده است./928/پ202/ن

 

ارسال نظرات