۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۹۳۲۳
رییس بازرسی کل کشور:

عبور از گردنه تحریم‌ها با درک صحیح شرائط کشور امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورمحمدی گفت: نبود برنامه ریزی منسجم و نداشتن درک می‌تواند صحیح شرایط عرصه را برای فشار بیشتر تحریم‌ها فراهم خواهد کرد.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي رييس سازمان بازرسي کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس بازرسی کل کشور، شب گذشته در همایش تجلیل از کارآفرینان ماندگار آذربایجان شرقی، با اشاره به تحریم‌های سنگین اقتصادی دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: در چنین شرایطی بایستی استراتژی واحدی برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مقابله با تحریم‌ها اتخاذ کرد.

 

وی با بیان این‌که نبود برنامه ریزی منسجم و ‌نداشتن درک می‌تواند صحیح شرایط عرصه را برای فشار بیشتر تحریم‌ها فراهم خواهد کرد، افزود: در شرایط کنونی کشور باید با هم فکری و اعتماد‌سازی، دست در دست یکدیگر مشکلات کشور را حل کنیم، به عبارت دیگر برای پیشرفت و آبادانی کشور باید از حوزه حرف به میدان عمل وارد شد.

 

حجت الاسلام پورمحمدی با تأکید بر این‌که اراده قوی و تلاش مستمر می تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد، تصریح کرد: باید شرایط را خوب درک کرد و تا حد ممکن با صرفه جویی بیشتر و استفاده از تکنیک‌های قوی تر فضای تولید و کارآفرینی را حفظ رونق بخشید.

 

رییس بازرسی کل کشور با اشاره به اهمیت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: دشمنان علیه کشور بسیج و دیگران را نیز بسیج کرده اند، در چنین شرایطی نداشتن تدبیر مناسب تحریم و طمع کاران داخلی بر فشارهای خود می‌افزایند.

 

وی با تاکید بر این‌که درک صحیح شرایط ما را از گردنه تحریم‌ها عبور می‌دهد، ادامه داد: مردم ایران جایگاه برجسته ای از نظر تاثیرگذاری بر تاریخ خود و جهان داشته اند، استفاده خوب از این موقعیت نه تنها ما را از فشار تحریم‌ها می رهاند، بلکه جایگاه ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تثبیت می کند.

 

همچنین محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نیازمند عزم و توجه همگانی مسؤولان دانست و به تشریح اصول اقتصاد مقاومتی پرداخت و اظهار داشت: حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی می تواند سبب گشوده شدن بسیاری از گره های اقتصادی شود.

 

وی با بیان این‌که کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و دشمنان نظام و انقلاب دست در دست یکدیگر آرمان های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند، گفت: مردم ایران از تحریم ها هراسی ندارند، ایستادگی و پافشاری ملت بر آرمان های نظام و انقلاب همواره سبب پیروزی کشور در برابر تحریم های اقتصادی دشمنان شده است./935/پ203/س

 

ارسال نظرات