۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۸۳۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

خروش مسلمانان تا محاکمه هتاکان به حریم رسول‌الله پایان نخواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: دشمنان درگمانند که مسلمانان همچون فواره آتشین، اوج می گیرد و سپس فرود می آید، اما این چنین نیست در صورت عدم محاکمه اهانت کنندگان به ساحت رسول الله(ص) مسلمانان ساکت نمی نشینند.
آيت الله موسوي جزايري ، آيين آغاز سال تحصيلي حوزه علميه خوزستان و تجمع طلاب و روحانيان مدارس علميه اهواز در محکوميت هتک حرمت ساحت پيامبر اعظم(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و رییس شورای عالی حوزه علمیه استان، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان خوزستان در مسجد اعظم اهواز، اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) را به شدت محکوم کرد.

 

وی با تأکید بر این که همان گونه که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند ما هرگز این مصیبت را اگر جبران نشود فراموش نخواهیم کرد، اظهار داشت: تا زمانی که این اهانت را جبران و  هتاکات را مجازات نکنند این عکس العمل ها روز به روز افزایش می یابد.

آیت الله موسوی جزایری اضافه کرد: دشمنان در گمانند که خشم مسلمانان همچون فواره آتشین، اوج می گیرد و سپس فرود می آید، اما این چنین نیست در صورت عدم محاکمه اهانت کنندگان به ساحت رسول الله(ص) مسلمانان ساکت نمی نشینند.

وی ساختن فیلم موهن، کشیدن کاریکاتور و سایر توهین های غرب به مقدسات اسلام را در راستای جریحه دار کردن مسلمانان دانست و گفت: آنان به دنبال انتقال گیری از پیروزی های اسلام هستند همانطور که رییس سابق رژیم صهیونیستی، پیروزی انقلاب اسلامی را به منزله زلزله شدید برای اسرائیل عنوان کرد.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، تصریح کرد: روزی که باید در آن جشن گرفت، متأسفانه تبدیل به عزا شده است اما همانطور که امام سجاد(ع) می فرمایند: «نحن اعیادنا ماتمنا، عیدهای ما، سوگ و ماتم ما است».

وی به مخالفت ها و دشمنی های معاندان و مخالفان با ائمه عصمت و طهارت(ع) در طول تاریخ اسلام اشاره کرد و افزود: منشأ این مخالفت ها، دشمنی با پیامبراکرم(ص) و دین مبین اسلام است همانطور که در دشمنی معاویه با امام علی(ع) مشاهده می شود که وی به دنبال دفن کردن نام و یاد پیامبراکرم(ص) بود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که ظهور امام زمان(عج) در گرو مهیا شدن زمینه مقدماتی است، بیان داشت: ظهور حجت الله فقط برای کشورهای اسلامی و مسلمانان نیست بلکه برای همه جهان و جهانیان است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی براین که «ما أرسلناک الا رحمة للعالمین، ما تو را جز برای رحمت جهانیان نفرستادیم»، ابراز داشت: پیامبراکرم(ص) واسطه فیض برای رحمت رحمانیت خداوند متعال است که این رحمت شامل حال کافران و منافقان نیز می شود که باید گفت رزق و روزی این اهانت کنندگان در زمین به واسطه رحمت پیامبر خدا(ص) تأمین می شود./9463/پ202/ج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات