۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۹۹۳۲
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

ضرورت انتقال و تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سرفراز به ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: مردم و بویژه نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی باید از حماسه آفرینی مردان و زنان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس آگاهی یابند و نسبت به آن بصیرت و بینش خود را ارتقا دهند.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام کریم سرفراز، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه کرامت ابراز داشت: از تقارن این دو واقعه مهم باید به بهترین شکل استفاده کرد و در راستای نشر و تبیین ارزش های دینی و اسلامی گام های محکم برداریم.

حجت الاسلام سرفراز به ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: مردم و بویژه نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی باید از حماسه آفرینی مردان و زنان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس آگاهی یابند و نسبت به آن بصیرت و بینش خود را ارتقا دهند تا بتوانند به پاسداری خوب برای آرمان های نظام و انقلاب تبدیل شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر، نسل جوان را با این ارزش‌ها آشنا و از این طریق آن‌ها را در برابر توطئه‌های شوم دشمن بیمه کرد.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه با اشاره به جسارت دنیای غرب به ساحت مقدس پیامبر اکرم اسلام(ص) تصریح کرد: این فیلم ناتوانی دنیای غرب در جلوگیری از موج بیداری اسلامی را نشان میدهد و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دنیای استکبار به استیصال رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده و این به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس است که باید از ارزش‌های این دوران پاسداری کرد./9461/پ202/ب

ارسال نظرات