۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۱۴۸
نماینده خبرگان رهبری:

بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری محقق می شود

خبرگزاری رسا – امام جمعه اردبیل گفت: ایران تنها کشور جهان است که بر روی منافع و مصالح اصلی خود با هیچ کس معامله نمی‌کند.
حجت الاسلام سيدحسن عاملي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شب گذشته در جمع رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تاریخ دوران دفاع مقدس سرشار از برگ‌های زرین و پرافتخاری است که نتیجه تربیت توحیدی فرزندان مملکت امام زمان(عج) بود.

 

وی با تاکید بر این‌که شناخت و بهره‌مندی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس ضرورتی انکار ناپذیر برای عبور از تحریم‌ها و تهدیدهای احتمالی دشمنان انقلاب است، خاطرنشان کرد: بصیرتی که رزمندگان اسلام را مقابل دنیای کفر به صف کشید و خاری و ذلت را به استکبار جهانی هدیه کرد، در سایه ولایت مداری فرزندان این ملت بود.

 

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری محقق می شود، گفت: بصیرت امت اسلامی لازمه هوشمندی در دفع توطئه‌های دشمنان است، عدم شناخت از مواضع دشمن نیز موجب انحراف در مقابله با افکار و اندیشه‌های القایی و التقاطی استکبار جهانی خواهد بود.

 

نماینده خبرگان رهبری عزت و اقتدار کشور را مرهون خون شهیدان و حضور مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: امروز دشمن با ناکامی از تمام صحنه‌های مقابله با جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ اقتصادی و کارشکنی در صدور کالا به ایران شده اما در این عرصه نیز به یقین با ایستادگی ملت ایران زانو می‌زند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به این‌که ایران تنها کشور جهان است که بر روی منافع و مصالح اصلی خود با هیچ کس معامله نمی‌کند، ادامه داد: ملت ایران نماد جبهه حق، عدالت و طرفداری از مظلومان است و در مقابل، جبهه کفر با تمام توان به صحنه آمده تا شاید خدشه‌ای به نظام اسلامی ما وارد کند.

 

وی اهانت به مقدسات اسلامی را نشان از ضعف منطق دشمن در مقابله با نورانیت اسلام در سراسر جهان دانست و گفت: دوران آن رسیده که باید با فشارهای نظام‌های بین‌المللی آمریکا و سردمداران غرب به خاطر اهانتی که به مسلمانان کردند از امت عظیم اسلامی عذرخواهی کرده و به اشتباهات خود پی ببرند.

 

امام جمعه اردبیل در پایان خواستار توجه به عبرت‌های مهم دوران دفاع مقدس شد و با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: امروز بایستی با شناخت عمیق ازاقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخلی و کاهش واردات، توطئه های ضدبشری غرب علیه ایران را خنثی کنیم./935/پ202/س

ارسال نظرات