۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۷۷۲
فردا برگزار می شود؛

راهپیمایی اعتراض آمیز مردم آذربایجان غربی در پی اهانت به پیامبر

خبرگزاری رسا ـ مردم دینمدار و غیور آذربایجان غربی فردا با فریاد های لبیک یا رسول الله خشم و انزجار خود را نسبت به صهیونیسم نشان داده و هتاکی به مقدسات اسلامی را محکوم می کنند.
راهپیمایی اعتراض آمیز مردم آذربایجان غربی در پی اهانت به پیامبر

 حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: مردم آذربایجان غربی و ارومیه فردا برای دومین بار در اعتراض به هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص)، راهپیمایی پرشوری برگزار می کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم ولایی و دینمدار استان آذربایجان غربی و ارومیه در محکومیت اهانت ایادی استکبار به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام(ص) ساعت 9 و 30 دقیقه صبح فردا از میدان ولایت فقیه به طرف خیابان امام و میدان انقلاب ارومیه راهپیمایی کرده و از اقدامات مستکبران غربی در ساخت فیلم موهن اعلام انزجار خواهند کرد.

 

حجت الاسلام نیساری با اشاره به اهداف برگزاری این راهپیمایی تصریح کرد: دشمنان و سردمداران استکبار باید بدانند که دوران تسلط بر افکار و ارزش های دینی ملت های آزادیخواه جهان به ویژه امت های اسلامی به سرآمده است و بی شک اهانت به مقدسات و ارزش های دینی مسلمانان هزینه گزافی برای آنان در پی خواهد داشت.

 

این مسؤول همچنین خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجاغربی نیز در اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم ارومیه برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی فردا در محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام و اعلام انزجار و نفرت از اقدامات موهن استکبار جهانی در اهانت به مقدسات اسلامی دعوت کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، قرائت قطعنامه در محکومیت ساخت فیلم موهن به ساحت نبی مکرم اسلام را از برنامه های اصلی راهپیمایی روز سه شنبه مردم ولایت مدار آذربایجان غربی و ارومیه عنوان کرد.

 

گفتنی است، طبق اعلام فرمانداران شهرستانهای استان، راهپیمایی در شهرستانها همزمان با مرکز استان در مسیر دائمی تجمعات برگزار خواهد شد./936/ت303/ب

ارسال نظرات