۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۴۱۲۳۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

امنیت کشور در سایه اسلام ناب تحقق یافته است

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، نظام اسلامی را امن ترین کشور در جهان معرفی کرد و با بیان این که این امنیت در سایه اسلام ناب محقق شده است، خاطرنشان کرد: گسترش هر چه بیشتر ارزش های دینی زمینه کاهش ناهنجاری ها را فراهم خواهد کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در نشست مشترک مسؤولان نیروی انتظامی استان با روحانیان و ائمه جماعات مساجد استان، روحانیت را پیشگامان عرصه تبلیغ و دفاع از اسلام ناب محمدی معرفی کرد و گفت: روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی و انقلابی بوده است.

 

وی با بیان این که حضور مؤثر روحانیت آگاه و اصیل شیعه مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در تاریخ اسلام شد، افزود: نقش روحانیت در حرکت های مردمی علیه استبداد و استعمار همواره پررنگ و تأثیر گذار بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که روحانیت اصیل همواره با آگاهی و بصیرت مانع از تحقق برخی توطئه های دشمنان اسلام شده است، بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب از اندیشه های روحانیت آگاه و اصیل همواره هراسان است و تلاش می کند مانع از ترویج آن در جامعه اسلامی به ویژه در میان نسل جوان شود.

 

حجت الاسلام گفت: روحانیت در تاریخ شیعه همواره در کانون توجه دشمنان نظام بوده چرا که آنان به عظمت و قدرت قشر روحانیت واقف هستند و همواره تلاش می کند که رابطه بین مردم و روحانیت را تضعیف کند و در این راه از همه ظرفیت ها و امکانات خود استفاده می کنند.

 

وی همچنین به نقش علما و روحانیت در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: رهنمودهای مهم روحانیت در بخش های مختلف زمینه برقراری آرامش را در جامعه فراهم می کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، علما و روحانیت را امین و مورد وثوق مردم دانست و تصریح کرد: مردم در تاریخ همواره در حوزه های مختلف از محضر مراجع و علما در جهت رفع بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی بهره گرفته اند.

 

وی روحانیت را عنصر اصلی مولد فرهنگ در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ارزش ها و هنجارهای دینی همواره از طریق روحانیت به جامعه تزریق می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که روحانیت در سه دهه اخیر نقشی تأثیرگذار در استحکام پایه های نظام اسلامی داشته است، ادامه داد: روحانیت با همراهی ملت ایران توانسته اند نظامی برپا کنند که امروز به عنوان الگویی برای همه جهانیان است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی، نظام اسلامی را امن ترین کشور در جهان معرفی کرد و با بیان این که این امنیت در سایه اسلام ناب محقق شده است، خاطرنشان کرد: گسترش هر چه بیشتر ارزش های دینی زمینه کاهش ناهنجاری ها را فراهم خواهد کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود به عملکرد مناسب نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت در کشورمان اشاره کرد و گفت: پلیس ایران اسلامی با تکیه بر احکام تعالی بخش دینی امروز به عنوان الگویی برای مجموعه های مشابه در دنیا تبدیل شده اند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه سخنان خود، پیروی از رهنمودهای ولی فقیه را در رسیدن به سرمنزل سعادت ضروری دانست و گفت: تنها با حرکت در مسیر ولایت خواهیم توانست به مقصد نهایی برسیم.

 

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمن همیشه در برنامه‌های خود سعی در خدشه وارد کردن به انقلاب و ولایت داشته است لذا روحانیت باید هوشیارانه با توطئه‌ها مقابله کند و برای اتحاد میان مردم تلاش کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات