۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۴۱۶۲۰
نیمه اول آبان در ایلام؛

سی و پنجمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه ایلام گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم، نیمه اول آبان سال جاری در سطح شهرستانهای هشتگانه استان ایلام برگزار می شود.
اوقاف وقف امور خيريه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت الاسلام حسن شهیدی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه  استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات برادران و خواهران در مقطع سنی بالای 16 سال می توانند شرکت کنند. 

 

وی ثبت نام این مرحله از مسابقات را به صورت حضوری و تلفنی عنوان کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن های 08413384442 و 08413350416 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واقع در تقاطع پنج راه جهاد مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: منبع آزمون مفاهیم قرآن کریم، کتاب تفسیر همراه بوده که در زمان ثبت نام در اختیار شرکت کنندگان در این مسابقات قرار می گیرد.

 

معاون فرهنگی اوقاف ایلام خاطر نشان کرد: نفرات اول تا پنجم خواهر و برادر این مرحله از مسابقات به مرحله استانی راه خواهند یافت./967/د101/ب

ارسال نظرات