۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۸۹۹
مدیر کل اوقاف خراسان‌شمالی:

خراسان شمالی به صحنه نمایش ولایت‌مداری تبدیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی فردا صحنه نمایش ولایت مداری است٬ گفت: مردم این استان در این سفر مامون بودن٬ مقتدابودن و مقلد بودنشان را برای جهانیان به نمایش می گذارند.
رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور٬ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: قبل از باران نسیمی می وزد و با خودش این خبر را می آورد که ابر رحمت در راه است و بعد از این که نسیم اولیه آمد٬ ابر رحمت به سمت سرزمین خشک و مرده می بارد و این زمین شاهد ثمرات باران می شود و حیات مجدد نیز به همین شکل است و امروز به برکت سفر مقام معظم رهبری نیز این استان موقعیت ویِژه ای پیدا کرده است و ابر رحمت همان ولایت است که بر مردم این استان نازل می شود.

 وی در ادامه با پرداختن به برکات و دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در عرصه های مختلف فرهنگی،‌ اجتماعی،‌ اقتصادی و عمرانی برای این منطقه٬ تصریح کرد: با توجه به این که سفر ایشان به خراسان شمالی برای اولین مرتبه صورت گرفته است برکات مادی و معنوی فراوانی را به ارمغان خواهند آورد.

 وی افزود: در راستای سفر ایشان بسیاری از خواسته های مردم برطرف می شود و از سویی دل و جان مردم برای دیدار با مقام مظم رهبری جان تازه ای می گیرد چرا که خداوند عبد صالحش را به میهمانی برای این استان فرستاده است و با شنیدن کلام و سخنان ایشان٬ فضای استان عطر وبوی معنوی می گیرد و مدت های بسیاری مردم از  این فضا استشمام خواهند کرد و این نیز یکی دیگر از برکات معنوی این سفر است.

شور و شوق مردم را برای استقبال از رهبر معظم انقلاب نمی توان توصیف  کرد

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی با بیان این که شور و شوق مردم و حال و هوای  مردم استان خراسان شمالی را برای استقبال از رهبر معظم انقلاب نمی توان   توصیف  کرد٬ اظهار داشت: با حضور مقام معظم رهبری در این استان٬ روز نمایش ولایت مداری و مقلدبودن این مردم به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان این که دشمنان و بدخواهان نظام همواره به دنبال القای جدایی مردم از نظام و رهبری و به دنبال دشمنی هستند٬ تصریح کرد: حضور مردم در صحنه استقبال از مقام معظم رهبری در واقع مانور و قدرت بزرگی از این خطه است که در دل و جان تاریخ حک خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌پور با بیان اینکه ملت ایران همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف پایبندی خود را به نظام اسلامی و آرمان های والای آن نشان داده اند و از مقام معظم رهبری تبعیت کرده اند،‌ در خصوص بهترین قدردانی از مردم از سوی مسؤولان گفت: بهترین کار مسؤولان ما این است که مردمی باشند و از جنس خود آنان و به رنگ مردم باشند و رنگ و لعابی دیگر به خود نگیرند.

 وی افزود: خواسته های مسؤولان نیز باید خواسته مردمشان باشد و نیز آنان تکلیفشان در برابر برترین امت برتر از زمان حضرت علی(ع)٬ خدمت برترین به این امت است و  تکلیف مسؤولان در این عرصه در شرایط حاضر بسیار سنگین است./ 934/ت302/س

ارسال نظرات