۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۱۶۶

ساماندهی سه هزار طلبه در بسیج طلاب آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هم اینک سه هزار نفر از روحانیان سراسر استان عضو بسیج طلاب آذربایجان غربی هستند.
ساماندهی سه هزار طلبه در بسیج طلاب آذربایجان غربی

حجت الاسلام کریم حسین خانی، مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به گستره فعالیت بسیج طلاب در استان گفت: هم اینک سه هزار طلبه خواهر و برادر اهل تشییع و تسنن در بسیج طلاب آذربایجان غربی ساماندهی و عضوگیری شده اند.

 

حجت الاسلام حسین خانی تعداد کل پایگاه های مقاومت بسیج در مراکز حوزوی و دینی استان آذربایجان غربی را 24 پایگاه عنوان کرد.

 

وی استفاده از پتانسیل موجود در مراکز حوزوی و دانشگاهی از طریق تعامل با جامعه روحانیت برای تبیین و تشریح مواضع بسیج و انقلاب به اقشار مختلف جامعه را از محورهای فعالیت بسیج طلاب عنوان کرد.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی از استقرار پایگاه مقاومت بسیج در حوزه های علمیه خواهران ارومیه و شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: خواهران طلبه در این پایگاه ها با ارائه آموزش های عمومی و تخصصی به اعضا در جهت تحقق اهداف بسیج طلاب که در حقیقیت صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب در پرتو افزایش بینش و معرف دینی است، تلاش می کنند.

 

وی بسیج را یکی از ثمرات انقلاب و یادگار رهبر کبیر انقلاب دانست و اضافه کرد: تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی در واقع آخرین فرمان امام خمینی (ره) بود که در جهت ارتقای بصیرت و آگاهی علمی و دینی جامعه در دستور کار بسیج قرار گرفت.

 

حجت الاسلام حسین خانی، تنوع قومیتی و مذهبی در استان را یکی از نمودهای عینی وحدت و همبستگی دینی خواند و گفت: هم اکنون بسیج طلاب در هفت مرکز بزرگ اسلامی استان دارای پایگاه مقاومت بسیج است./936/ت303/ب

ارسال نظرات