۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۸۸۵

برگزاری مراسم عزاداری امام جواد با حضور مراجع تقلید

خبرگزاری رسا ـ در سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) مراسم سوگواری و عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم در بیوت مراجع تقلید برگزار شد.
عزاداري در بيوت مراجع تقليد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز شهادت امام جواد(ع) مراسم عزاداری و سوگواری آن امام همام با حضور مراجع تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) پیش از ظهر روز سه شنبه در دفاتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین وحید خراسانی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسن نوری همدانی، جعفر سبحانی، سید موسی شبیری زنجانی و سایر علما، با حضور شخصیت‌های حوزوی، علما، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.
در این مراسم ها سخنرانان به تبیین فضائل و مناقب آنان امام همام پرداختند و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) نیز در این مصیبت روضه خوانی و مداحی کردند.
همچنین در روز شهادت امام محمد تقی(ع) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور هیئات، دستجات عزاداری و اقشار مختلف مردم در حرم کریمه اهل بیت(ع)، برگزار شد.
گفتنی است، مراسم عزاداری و سوگواری امام جواد(ع) در دفتر مقام معظم رهبری در قم نیز با حضور علما، شخصیت های حوزوی و اقشار مختلف مردم برگزار شد./927/پ203/ج
ارسال نظرات