۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۴۴۳۳۷
پایگاه تحلیلی گلوبال ریسرچ کانادا:

بحران اقتصادی جدیدی در انتظار آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ سایت تحلیلی کانادایی پیش بینی کرد در صورت ادامه وضعیت کنونی، بحران اقتصادی جدیدی در آمریکا رخ خواهد داد.
a

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه تحلیلی گلوبال ریسرچ کانادا در مقاله‌ای به قلم پاتریک مارتین نوشت: مدیران ارشد وال‌استریت، برای کاهش کسری بودجه فدرال، در نامه‌ای خواسته‌های خود را از دولت اوباما و کنگره اعلام کردند و هشدار دادند که اگر تا دهم دی ماه، اقدامی حاصل نشود باید منتظر یک بحران مالی و رکود اقتصادی جدید بود.

 

این مقاله افزود: آنها خواستار برداشتن گام‌های مستحکم برای بازگرداندن اوضاع مالی بلند مدت آمریکا به شکل اول خود و تدوین و تصویب قوانینی که درحقیقت، صحت محاسباتی را در بلندمدت، به حالت اول برمی‌گرداند، هستند.

 

پایگاه گلوبال ریسرچ ادامه داد: رهبران کنگره در هر دو حزب، پشت درهای بسته، مشغول مذاکره در مورد طرحی هستند که در واقع نرخ مالیات را برای فوق ثروتمندان کاهش می‌دهد و این درحالی است که برای جبران کردن اختلافات، روزنه‌های فرار مالیات از جمله کاهش بهره وام مسکن را برای خانواده‌های طبقه متوسط بسته می‌شوند.

 

گلوبال ریسرچ تاکید کرد: آمریکایی‌ها مجبور خواهند بود تا بعضی چیزها را فدا کنند. مالیات‌ها نه تنها برای ثروتمندان، بلکه برای همه در حال افزایش است. سن بازنشستگی کمتر خواهد شد. با این حال، درخصوص پرتگاه مالی، هیچ یک از کاندیداها حرفی برای گفتن ندارند./982/ب101/د

ارسال نظرات