۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۴۸۱۲۷
امام جمعه آمل:

رضایت مردم اصلی‌ترین مؤلفه در خدمت‌رسانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که حق محوری مهم ترین پیام حماسه عاشورا است، گفت: رضایت مردم اصلی در خدمت رسانی است که همه مدیران باید نسبت به این مقوله مهم توجه ویژه ای را داشته باشند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، عصر چهارشنبه در دیدار جمعی از مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: اخلاص ورزی و تقوا محوری عواملی ارزنده در درستی اعمال آدمی ایفا می کند که باید نسبت به آنها اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که قدم برداشتن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هر چند هم که به میزان کوچک باشد از ثواب و پاداش برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید تلاش ما این باشد که در گرامیداشت مقام والای ائمه معصومین(ع) اخلاص را سرلوحه امور خود قرار دهیم که می تواند تأثیر شگرفی داشته باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تأکید بر این که اگر امامان را از اعتقادات خود کنار بزنیم دیگر امور ما هیچ گونه ارزشی نخواهد داشت، گفت: توسل به سیره والای پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) است که انسان با استعانت از آن می تواند مسیر حق و باطل را به درستی تشخیص دهد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین هدف حماسه عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش بود، گفت: احیای این فریضه ارزنده باید در جامعه بیش از پیش تقویت گردیده و نسبت به ترویج آن اهتمام خاصی وجود داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که حماسه عاشورا حرکتی ماندگار برای رهایی از ظلم و ستم بوده است، گفت: این قیام ارزنده درسی ماندگار را برای همه جامعه بشری به یادگار گذاشته است و آن در این است که باید در راه مبارزه با ظلم و ستم و ماندگاری  ارزش ها تلاش کرد که این جانفشانی های سرور و سالار شهیدان سبب شد تا قیامت باقی است این نهضت عظیم ماندگار بماند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تأکید بر این که کسی پیرو اهل بیت(ع) است نباید به دنبال باندبازی باشد و باید امور مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، خاطرنشان کرد: رضایت مردم اصلی در خدمت رسانی است که همه مدیران باید نسبت به این مقوله مهم توجه ویژه ای را داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که حق محوری مهم ترین پیام حماسه عاشورا است، گفت: باید همگان نسبت به اقامه حق تأکید داشته و نسبت به آن توجه داشته باشند تا کسی نتواند به واسطه امور مختلف حق دیگران را ضایع کند./950/پ202/س

ارسال نظرات